Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
derkunt abı düşüncenden dolayı tebrik ediyorum,
motosiklet uğruna bişiyler çabalayanları görmek güzel,
devlete ait kapalı bır yer olsa aslında bu havada kahve kazanı ayarlanıp çay dağıtılsa hiçte fena olmazdı,

hem katılım daha fazla olurdu,
havanın soğuk olmasından dolayı azda olsa ısınmak ve içini ısıtmak maksatlı daha fazla amaca ulaşılmış olurdu...

Bu Etkinlik Yazında Olursa Daha Fazla Katılım ve bilinçlendime olabilir...

Tekrar Tebrikler...

Merak etmeyin hemen yanımızda kafe de var kahve ve cay istiyen istediği kadar bulacak
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
ustad gercekten cok guzel bi etkinlik malesef katilamicam.malum biraz uzaktayim,calismanizi taktir ediyorum.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Bencede çok yerinde bir konu olmuş şuan motorum yok ama c.tesi orda olacağım .. Daha önce broşür dağıtım işinde bulunmuştum elimizden geleni yaparız ..

Konu için tekrar teşekkürler.

Görüşmek üzere..
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Keske İnsanlar beyinlerini kullanmasini bilselerde sizin bu anlattiklarinizi o brosurlerde okudukdan sonra beyinlerine kazisalar...
Yasalar boyle oldukca bu olumler coook devam eder...Ama sizi tebrik ediyorum...Elinize emeginize saglik....
Yuregim sizlerle orda olacak...
BEn gelemiyorum cunku bende kaza magduruyum artik....:rendeer:

Geçmiş olsun eğer yürüyebilecek durumda isen gelmen gerçekten iyi olur. Kolu baçağı sargılı, alçılı arkadaşlar konu mankeni gibi güzel olur aslında :queen: :rendeer:

Etkinlik mahallinde otura bileceğimiz bir kafe var. Bu vesile ile duyurmuş olalım.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
nerden nasıl nekadar başlanılsa tabiki önemli ama bır dıkkatimi ceken bır durum var belki bir coğıunuzunda dikkatını cekmiştır trafık hatası yapan sürücüler nerde olursa olsun hata yapıyor dıkkatsız olabılıyorlar ama semtlere göre bu cok değişiyor ben bunu bır cok gözlemledım nedense taksımde kadıkoyde böyle isimleri meşhur olmuş yerlerde kırmızı ışıkta duran en maganda sürücü kenar semtlere geldiğinde ise arabasından sürücüsünün tıpınden bu adam kurallara uyar gözuken tıp bile kırmızıda gecıyor bu basıt örnek tabi sanki avrupa yakasında da bır etkınlık düzenlense iyi olacakmış gıbıme gelıyor öylesıne bır fıkır işte teşekkürler
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bu yağışlı havalar konusuna bir açıklık getirebilirmiyiz?
O haftasonu etkinlik gerçekleştirilecek mi yoksa gerçekleştirilmeyecek mi nasıl anlayacağız?

Fikrimce orada organizasyona ön ayak olanlarından 1-2 kişi süreç boyunca her haftasonu dönüşümlü olarak orada bulunursa gelen motorculara bildiriyi hava ne olursa olsun verebilir, gelenler de 2-3 kişi dahi olsa dağıtımı yaparlardı diye düşünüyorum..

Şahsen gökler başıma inmedikçe ben yağmurlu havada da gelebilirim..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
uygulama güzel ama içerik bence yavan olmuş. bu şekilde şiir tarzında bir bildiri dagıtmak yerine 15 20 adet arşivlerden araştırarak 4 tekerlilerin karıştıgı motosiklet kazalarında yaşamını yitiren insanlarla ilgili bir broşür dagıtılsa bence çok daha etkili olur. eger istenilirse detaylar hakkında çalışmalarda yapabilirirm.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Güzel bir düşünce fakat kendini ifade edemiyor .Çok fazla şairane ve sıkıcı olmuş, daha yalın olmalı diye düşünüyorum.Bunu sonuna kadar kimse okumaz.
Trafikte hareket eden TÜM bireyler Motosikletin orada bulunma hakkına sahip olduğunu biliyor.Psikolojosi dengesiz 4 tekerlekli KIL ve İNSAN dışı yaratıklarıdan saygı beklemek onlardan zihinsel ve fiziksel kapasitelerinin üstüne çıkmalarını beklemektir! bu da imkansızı beklemek bana göre.

Netice itibarı ile: Motosiklet sürücülerine saygı göstermeyen müsammasız sürücü sayısı o kadar fazla ki ne yapılsa kifayetsiz kalır.
En etkili yöntem Yasal düzüenlemeler.

Örneğin:
Motosiklet ve Bisiklet sürücülerine:
Sürate uygun takip mesafesini uygulamayanlara 300,-TL
Seyir esnasında yaklaşmak ve taciz etmek 500,-TL
Çarpmak suretiyle kazaya sebebiyet vermek 1500,-TL

Gibi cezalar kati bir şekilde uygulanmaya başlandığı gün bakın nasıl değişecekler.
Caydırıcı başka bir yol YOK.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanki bu konunun aynısını okumuştum... :silent::silent:

Bence boşa harcanmış zaman ve emek.... Kimse boşuna parçalamasın kendini... :bounce: Neler yapıldı neler yitirildi.... Hep o anda tamam tamam..Ama biraz zaman geçince herşey eskisi gibi...

Öncelikle bizler dikkat edeceğiz ki trafikteki hal ve hareketlerimize daha sonra karşıdan bekleyeceğiz....:cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Olayın organizatörü vs. si değilim ama yazmadan da edemeyeceğim..

Daha iyi bir fikri olan, buyursun kendisi yapsın..Bunu yapan arkadaşlar kendi ceplerinden paralar vererek 10.000 adet bastırmışlar bu broşürleri..Siz olsanız yaparmıydınız?

İkincisi, bu bir eleştiri başlığı değil, organizasyon başlığı..Organizasyona katılırsınız ya da katılmazsınız..Hepsi bu..

İlgili konu başlığı sitede daha evvelden açılmış ve tartışmalar yapılmıştı..Onu kaçırdıysanız buraya eleştiri yazmanız biraz manasız kalıyor..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bizde onun çin diyoruz ya.... Daha önceden de bir çok kez konuşuldu , tartışıldı etkinlikler yapıldı.....

Eee sonuç ne?... Gene bişeyler yitiriliyor... Canlar gidiyor... Gönül isterki tek cana zarar gelmesin... Hepimizin amacı da bu değilmi?...

İlgili konu başlığı sitede daha evvelden açılmış ve tartışmalar yapılmıştı..Onu kaçırdıysanız buraya eleştiri yazmanız biraz manasız kalıyor..

Demişsin...

Bu etkinlik hakkında da eleştir yazılmalı ki eksik veya fazla bişeyler olduğunda uyarılmak gerekir... En azından fikirler yürütülmeli ki bir sonrakine katkı sağlasın... :cat: Yoksa burda duyuru mahiyetinde yayınlamaktan öteye gitmez.... :cat:

Kaldı ki ben eleştri yapmadım... Daha önce yaşanan gerçekleri hatırlattım sadece... Ne oldu?... Bir çok arkadaşımız gene kaza geçirdi gene tacize uğradı...

Neyse... Katkısı ve emeği geçen herkese (maddi - manevi) teşekkürler...

İşallah faydası olur diyerekten yolunuz açık olsun... :cat:
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
213
inşallah bi aksılık olmazsa bende katılırım organizazyonu düzenliyenleri ve destek verenleride gercekten tebrık edıyorum :cat::cat:::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bi süredir pc deki sorundan dolayı hem radyomotodaki yayınımdan hemde siteden uzak kaldım malesef.
üzerime düşen görevi yapmak için yanınızdayım :rendeer:

derkunt abi bi ararsan sevinirim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst