- Katılım
- 3 Eyl 2007
- Mesajlar
- 138
derkunt abı düşüncenden dolayı tebrik ediyorum,
motosiklet uğruna bişiyler çabalayanları görmek güzel,
devlete ait kapalı bır yer olsa aslında bu havada kahve kazanı ayarlanıp çay dağıtılsa hiçte fena olmazdı,
hem katılım daha fazla olurdu,
havanın soğuk olmasından dolayı azda olsa ısınmak ve içini ısıtmak maksatlı daha fazla amaca ulaşılmış olurdu...
Bu Etkinlik Yazında Olursa Daha Fazla Katılım ve bilinçlendime olabilir...
Tekrar Tebrikler...
Merak etmeyin hemen yanımızda kafe de var kahve ve cay istiyen istediği kadar bulacak