motosikletle bir günde kaç km yapılabilir

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Bu nasil imkanli olabilir adamin ortalama 200km/h hizla gitmesi lazim ki oyle yol mu var onu geçtim benzin yemek su sigarasi yokmu bu adamin :D
Inceleyebilirsin, forumda iron butt olan uyeler var ve deneyimlerini forumda paylasmislar.
Muhakkak yemek wc molalari var. Ancak güzergahta belirli yerler :)
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Hortlatilmis konuya baliklama dalinca kendimi garip hissediyorum iron butt hakkinda bilgim var ama genede garip geliyor :D
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
bu konu için fikir olsun diye yazıyorum.

Amerikada IRON BUTT ASSOCIATION (demir kıç klubü) diye bir kurum var.
http://www.ironbutt.com/ridecerts/

sertifikalarını incelediğinizde korkunç rakamlar var.

24 saatte 2400 kilometre Gold üye gibi.

Bu nasil imkanli olabilir bu adamlarin yemegi suyu sigarasi yokmu :D

Inceleyebilirsin, forumda iron butt olan uyeler var ve deneyimlerini forumda paylasmislar.
Muhakkak yemek wc molalari var. Ancak güzergahta belirli yerler :)

Amerika menşeli Iron Butt kurumu 24 saatte 1000 mil (1610 km) istiyor.
Airman'ın bahsettiği 2400 km. için 36 saat zaman öngörülmüş.
2014 Haziran'da 24 saatte 1660 km ile bu sertifikayı aldım. ( http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/132851-kas-2014-a.html )

Oluröyle'nin dediği gibi Iron Butt merkezi belirlediğiniz rotayı onayladıktan sonra durup belge alacağınız yerleri bildiriyor. Bu noktalarda il-ilçe tabelası, saat plaka, benzin ve yemek fişleri gibi bilgileri fotograflayarak belgelemeniz isteniyor. Temel ihtiyaçları da bu noktalarda giderebiliyorsunuz. Bu arada bulunduğunuz ülkedeki hız sınırlarına da uymanız isteniyor. Üç aşağı beş yukarı tutturmak gerekiyor. (Saat-km. bilgisi var zira) Daha sonra bu belgeleri gönderip sonucu bekliyorsunuz. Bir müddet sonra sonuç geliyor. :)

Benim rotada hiç otoyol yoktu.:pale: Biraz zorlu olsun istemiştim. :cherry:
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
126
ben de yarın gaziantep-giresun (700 km) yapıp cuma sabahı tekrar giresun-gaziantep yapmayı düşünüyorum gidiş inazuma f dönüş nasipse r25 olacak tavsiyelerinizi alabilir miyim
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hem motora hemde vucuduna bağlı. hiç denemedim ama 12 saat sadece yakıt için durarak sürerim
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
126
bir de google yol tarifine güvenmeli miyim? haritadan bakıp da şu yol kestirme gözüküyor yanlışına düşmenin anlamı yok dimi :D
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Ben geçen ay 1.100 km sürdüm, ortalama sabah 08:00 - Gece 23:30 molalar dahil, fakat çok çok zorlarsam 24 saat içerisinde tahmin ediyorum 1.500 km'yi bulabilirim... Ama motordan soğuyorsunuz resmen..:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
- "Bkunu çıkarmayın, g.tu bozarsınız."
- hemoroidus.
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
78
Gökçeada-Ankara
2 feribot dahil 12 saat sürdü. Sadece benzin+ihtiyaç ve bursada yemeğe durdum. Ertesi gün evin içinde toplamda 50metre falan yol yapmışımdır :p
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
1850 yapan biri biliyorum.
Ben 1250 yaptım.
1650 yapmayı planlıyorum.

67 yaşında bir kadın Avustralya, Güney ve Kuzey Amerika ve Avrupada ayrı ayrı Ironbut yapmıştı.
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
126
tavsiyeleriniz için saolun bir de güneyden karadenize geçmek için dağ geçmek gerekiyor yağmur da cabası

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Bi sorum daha olacak :) yolda depo üstü çanta mı yoksa sosis çanta mı daha kullanışlı olur?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
7 saatte 750 km yaptım.1000 rahat çıkarırım.İlk molaya 150 km sonra durdum, sonra her 100 kmde bir gerilme esneme devam şeklinde.Düzcede durdum esniyorum Maxi Scooterli iki arkadaş hemen durdu bir sorun olup olmadığını sordu, motorculuk böyle güzel birşey :) Teşekkür ettim birşey olmadığını söyledim.

Uzun yola uygun Enduro-Touring tarzı motorlarla günde 800 900 km rahat yapılır.Ortalama 110 130 km hızlarla..
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Istanbul-samsun arasi molalar dahil 12 saat 100 110 km/h hizla 833 km yaptim.. Totom ve parmaklarim uyustu:)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Motosikletle bir günde 880km
Otomobille bir günde istanbul-izmir-istanbul(24 saatte 21 saat araba kullandım)Km sayacına bakmadım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Adanadan Sakarya bercesteye 20 saatte geldim ortalama 800km rekorum ��
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Amerika menşeli Iron Butt kurumu 24 saatte 1000 mil (1610 km) istiyor.
Airman'ın bahsettiği 2400 km. için 36 saat zaman öngörülmüş.
2014 Haziran'da 24 saatte 1660 km ile bu sertifikayı aldım. ( http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/132851-kas-2014-a.html )

Oluröyle'nin dediği gibi Iron Butt merkezi belirlediğiniz rotayı onayladıktan sonra durup belge alacağınız yerleri bildiriyor. Bu noktalarda il-ilçe tabelası, saat plaka, benzin ve yemek fişleri gibi bilgileri fotograflayarak belgelemeniz isteniyor. Temel ihtiyaçları da bu noktalarda giderebiliyorsunuz. Bu arada bulunduğunuz ülkedeki hız sınırlarına da uymanız isteniyor. Üç aşağı beş yukarı tutturmak gerekiyor. (Saat-km. bilgisi var zira) Daha sonra bu belgeleri gönderip sonucu bekliyorsunuz. Bir müddet sonra sonuç geliyor. :)

Benim rotada hiç otoyol yoktu.:pale: Biraz zorlu olsun istemiştim. :cherry:

Sıtkı abiden İron butt hikayesini canlı canlı dinleme fırsatını yakaladığım için bence şanslıyım :)

1000 yaptım ama gerek var mı derseniz bence yok... çünkü yoruyor. keyifli yolculuk bence ortalama 500- 600 km dir. gerisi zevk vermemeye başlıyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motosikletle bir günde 390km. Şirket aracıyla 20 saatte Ankara-İzmir-Ankara. İzmire giriş çıkışım arasında 5 saat vardı yani 15 saatte 1200km yol yapmışım.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
200lük Pulsarla tek günde Kapadokya-Mardin yaptım 900 km. Normalde sabah 8de çıkıp yapıştıracaktım ama çıkışım 10a geliyodu. Sonra Gülek Boğazına gittim yolda orda baya oyalandım. Saat 14:00 civarıydı hala Adanadan çıkmamıştım. Gece 23 civarı bitti yol. Pulsarın ne kadar cins olduğunu bilir kullanıcıları, selesi baya sert,konforsuz orjinal halyle kullandım. Rahat motorla kolaylıkla ironbutt yapılır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst