Amerika menşeli Iron Butt kurumu 24 saatte 1000 mil (1610 km) istiyor.
Airman'ın bahsettiği 2400 km. için 36 saat zaman öngörülmüş.
2014 Haziran'da 24 saatte 1660 km ile bu sertifikayı aldım. (
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/132851-kas-2014-a.html )
Oluröyle'nin dediği gibi Iron Butt merkezi belirlediğiniz rotayı onayladıktan sonra durup belge alacağınız yerleri bildiriyor. Bu noktalarda il-ilçe tabelası, saat plaka, benzin ve yemek fişleri gibi bilgileri fotograflayarak belgelemeniz isteniyor. Temel ihtiyaçları da bu noktalarda giderebiliyorsunuz. Bu arada bulunduğunuz ülkedeki hız sınırlarına da uymanız isteniyor. Üç aşağı beş yukarı tutturmak gerekiyor. (Saat-km. bilgisi var zira) Daha sonra bu belgeleri gönderip sonucu bekliyorsunuz. Bir müddet sonra sonuç geliyor.
Benim rotada hiç otoyol yoktu.

ale: Biraz zorlu olsun istemiştim. :cherry: