Motosikletinizi şehirde mi, doğada mı kullanıyorsunuz?

Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
16
Motosikletinizi şehirde trafikte mi kullanıyorsunuz?
Doğa gezilerinde yada trafiğin az olduğu alanlarda mı?
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Kayak pistin de kullanıyorum :flower::queen:




 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yolun ne tür olduğu fark etmez yeter ki dünya üzerinde olsun heryerde giderim :)
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
16
Şu an motosikletim yok ancak alınca trafite çok az kullanmayı düşünüyorum trafik çok tehlikeli
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kemal Merkit diyor ki ;

''Dünya en iyi yürüyerek, daha sonra bisikletle, son olarakta motosikletle gezilir''

Otomobille, kamyonla, otobüsle yada uçak ile de bir yerden bir yere ulaşabilirsiniz ama çok şey kaçırırsınız ;

Bir başka uzun yol adamı ise olayı şöyle anlatmaya çalışıyor ;

''Yola çıkıp ulaşmanın keyfi bambaşka.''

Susayıp su içmek, acıkıp yemek yemek, özleyip kavuşmak, çalışıp kazanmak, sabredip almak, bekleyip görmek, mücadele edip elde etmek gibi.

Birkaç saatlik sorunsuz ve rahat bir uçak yolculuğu ile de gelinebilirdi buralara, ama şu an duyduklarımızı duyabilir, gördüklerimizi görebilir, düşündüklerimizi düşünebilirmiydik ?

Kısaca özetlersek..
''Yolculuk Tutkusu'' gibi bir düşünce yapısına sahipseniz, ''Motosikletinizi şehirde mi, doğada mı kullanıyorsunuz?'' sorusu anlamını yitiriyor.
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
%50%50 ama gece dağa çıkmasını daha çok severim. Ne güzel sessiz sakin her an köpek,domuz çıkabilir . Adrenalin dolu bir gezi oluyor.;p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Ben motorumu şehir içinde kullanıyorum,fakat doğa hayvanlarıyla iç içe..

Bu durumda nerde kullandığımı tam çözemedim,yardımcı ola bilirmisiniz?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Motorumu ASfalt dısında hiç bir yola sokmam...
Fakat sanıyorum karadeniz de yanlıs bir secim yapmısım...

CBR 600 F ...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
hehe... şehir ve orman arasındaki farkı içindeki insan oranına göre mi, yoksa beton oranına göre mi belirliyoruz?:D
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genelde açık denizde kullanıyorum ama arada bir emarmaraya uğramışlığım var
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
6
genelde şehirde nekadar doğayla iç içe olsamda gerçi bu aralar kullanamıyorum makinayı şaft dişlisinde sorun var sıyırıyo yapınca çıkıcam dağtaş neresi olursa:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst