Motosikletinizi şehirde mi, doğada mı kullanıyorsunuz?

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
şehir içi asfalt otobanda malum supersport sınıf ve scooter... doğada kullanmak için atv almıştım karda kışta tepede çok keyifliydi, ama enduro tarzı motosiklete binenlere zaman zaman gıpta ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ben aslında Jupiter ve Mars arasında gidip gelmek için aldım moturumuda, bazen Venüse fln uğruyorum..
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
25
genelde içmeye giderken kullandıgım için arazide dogada kırsal kesimlerde kullanıyorum
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
genelde dünya dışında kullanıyorum :S
nerede kullanılıcak yapmayın alla aşkına yaxD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst