Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar bu ropik siyasi mevzulara kaymış biraz...yani bildiğiniz üzere herşeyi fanatiklik düzeyinde yaşadığımız için birbirimizi anlamama kırma oranı artıyor hep...herkes uclara gidince veya doğruları söylediğini iddia edince gerilim artıyor...birbirimizi kırıyoruz...sonu hep bellidir...
14 yaşında ehliyet işi güzelmiş aslında.çoğu öğrenci dershane,okul,ev derken ya otobüste ya metroda ya trende.halbuki motosiklet olsa hem daha basit olur hemde araç sürücüleri artık motosikletlere alışır.