Benim burada dini konularda hassasiyet telkin eden yazılarımdan dolayı editörlerden uyarı gönderiliyor. Sebebini bilmiyorum ama çok ayıp. Söyleyecek şey bulamıyorum.
Sevgili kardeşim.Neden senin olduğun topicler de laiklik tartışılıyor?
Editörlerden uyarı geliyor.Sebebini bilmiyorum ama çok ayıp demişsin.
Motosiklet formunda farklı bir mesaj vermek ayıp değil mi?
Gerçi Serdar hocam da o haç resmini koyarak çanak tutmuş.
Kişisel yorumudur.
Ve bence o da bu kadar dallanmasını istemezdi.
Ama ne gereği vardı?
Türkiye'de sadece Müslümanlar mı yaşıyor?
Ya da İtalya'da sadece Hristiyanlar mı var?
İtalyan; okuluna hac asmakla ayıp etmiş.
O okula giden müslüman çocuk hiç mi yok?
O hacın altında inandığı değerlerin hiç olmasına seyirci kalmak zorunda olan çocuk için ne diyeceksiniz?
İşte Laiklik böyle bir şey.
Diyelim ki bir müslümansınız ve o okulda okumak zorundasınız.
O zaman da o hac için yorumunuz böyle mi olurdu?
Ben müslümanım o hacın benim sınıfımda ne işi var demez miydiniz?
Ama ben kendime Müslümanım. Banane diğerlerinden derseniz o başka.
Ben o Laik olduğu için beğenmediğiniz Fransa'da yaşıyorum.
Burada dini semboller yasak.
İyiki de yasak.
Eğer o hac benim oğlumun okuduğu okulda ve sınıfında asılı olsaydı.
Oğlum etkilenmeyecekmiydi?
Oğlumun boynunda bir haçla eve gelmesini doğrusu hiç istemem.
Bir de bu pencereden baksanız.
Kemal diye bahsettiğiniz şahsın benimsettiği sistemin ne kadar global olduğunun farkına varacaktınız.
Müslümanların çok olduğu bir ülkede böyle atıp tutmak kolay.
O çok beğendiğiniz hac asılı olan sınıflarda okumak zorunda kalsaydınız ne yapacaktınız?