Motosikletin Temeli Bisiklet Kültürü mü ?

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
125
vallaha serdar hocam bende yorum yapamıyorum şimdi.. hani ya motor...
biz laik çe motora binemiyacekmiyiz şimdi:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar bu ropik siyasi mevzulara kaymış biraz...yani bildiğiniz üzere herşeyi fanatiklik düzeyinde yaşadığımız için birbirimizi anlamama kırma oranı artıyor hep...herkes uclara gidince veya doğruları söylediğini iddia edince gerilim artıyor...birbirimizi kırıyoruz...sonu hep bellidir...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
131
14 yaşında ehliyet işi güzelmiş aslında.çoğu öğrenci dershane,okul,ev derken ya otobüste ya metroda ya trende.halbuki motosiklet olsa hem daha basit olur hemde araç sürücüleri artık motosikletlere alışır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst