- Katılım
- 20 Kas 2007
- Mesajlar
- 739
- Konu Yazar
- #1
Bu konuya değinmek istedim. Şu an ülkemizde yaşamıyorum ama Ülkemde arasıra bindiğim scooter tarzı motosikletime; trafik pulu karşılığı 100 Tl, trafik sigortası 300 Tl, egzoz muayenesi karşılığı 90 TL ödedim. Yani basit bir 125cc scooter'ım bana bu ülkede motosikletimin 4'te biri kadar vergiyle karşıma çıktı. Sizce bu normal mi? Benzin ve yedek parça pahalılığını katmıyorum.