- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün gece saat 23:30 suları motorumla Sarıgazi'den Yenidoğan'a 70-80 km/h ile seyir halindeyken ilk kazamı gerçekleştirdim. Motor daha 20 km'de :queen: Kaza şöyle gerçekleşti 5.viteste seyir halindeyim hızım 70-80 km/h kırmızı ışık yandı. Ben de arabada ki gibi düşündüm ve hafif deriyajı sıktım. Debriyajı sıkmamla devir 4000-5000 oldu. Bir an da ön tekerlek balansa girdi ve motorun hakimiyetini kaybetmek üzereydim. Sağ tarafta bir araba vardı. Sol tarafta teretuar. Baktım olacak gibi değil motor yatacak bir an da motoru yatırdım. Sola doğru motoru yatırırken ilk önce ellerimle asfaltı tuttum daha sonra dizim motorla asfalt arasın da kalıp motoru korudu. 5 mt sürüklendim bu pozisyon da daha sonra kalktım. Motorda ki hasara baktım. Km saati kırılmış, ön çamurluğun ucu sürtmüş ve direksiyonun rot ayarı bozulmuş. Sağolsun gece yeni arkadaşım ve takım üyemiz sergeant kardeşim beni yanlız bırakmadı. 1 gibi atlayıp geldi. Motor da fazla hasar olmadığını görünce çok şaşırdı. Bu gün servisi aradım ve Yeşilyurt Motor'dan Hüseyin beyle görüştüm. Meğer araba gibi değilmiş vitesi boşlamak için debriyaja basmamak gerekiyormuş. Bu da bana bir tecrübe oldu. Saygılarımla...