- Katılım
- 6 Tem 2010
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bi sorunum var ne yaptıysam çözüm bulamadım yardım lütfen
motosikletim 125 cc Ramzey XF125 10v motosiklet soğukken hiç bişey yok çok güzel gaz yiyor çok seri gidiyor
fakat yaklaşık 10 km kadar gidince durduğum zaman kalkarken tekleye tekleye kalkıyor gazı sonradan yiyor ve deviri çok erken kesiyor uzun yolda giderken önceden 11.000 devire kadar çıkan motosiklet 8.000 devirde elektrik kesmeye başlıyor sanki karbüratör benzin yetiştiremiyor gibi ama soğukken oldukca güzel hiç bi sorun yok her yolu denedim
*buji değiştirdim 3 defa
*karbüratör temizlendi defalarca
* hava filtresi temizlendi
*sübap ayarları tekrar yapıldı
*CDI blok değişti
*buji başlığı değişti
fakat sorun halen aynı servisteki usta bile çözemedi bunun sebebi nedir arkadaşlar yardım lütfen..
motosikletim 125 cc Ramzey XF125 10v motosiklet soğukken hiç bişey yok çok güzel gaz yiyor çok seri gidiyor
fakat yaklaşık 10 km kadar gidince durduğum zaman kalkarken tekleye tekleye kalkıyor gazı sonradan yiyor ve deviri çok erken kesiyor uzun yolda giderken önceden 11.000 devire kadar çıkan motosiklet 8.000 devirde elektrik kesmeye başlıyor sanki karbüratör benzin yetiştiremiyor gibi ama soğukken oldukca güzel hiç bi sorun yok her yolu denedim
*buji değiştirdim 3 defa
*karbüratör temizlendi defalarca
* hava filtresi temizlendi
*sübap ayarları tekrar yapıldı
*CDI blok değişti
*buji başlığı değişti
fakat sorun halen aynı servisteki usta bile çözemedi bunun sebebi nedir arkadaşlar yardım lütfen..