motosikletim ısınınca tekleme yapıyor yardım lütfen !!!!!!!

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
katalizörden olacağını sanmıyorum bunun viper
benim tahminim manifolt hava emisi fazla olduğu için fakir karışımdan öyle oluyor
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
2
arkadaşlar bende mct 250 var ısınınca tekleme yapıyor stop ediyor lütfen yardımcı olurmsuunuz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum depodan karbüratöre giden benzin borusu çatla mı ona bi bak. motor ısındıkça o çatlak açılır hava girer gerisi malum
 
Katılım
21 Kas 2018
Mesajlar
47
kardeş senin karbüratör fazla benzin veriyor motora o yüzden ısınınca gaz yemiyor boğuluyor teklemeye başlıyor benim düşüncem bu nerden biliyorsun dersen geçenlerde balıkesir erdek gezisine giittim motorla ıspartdan ve kütahyadan arkadaşlarla ıspartadaki arkadaşında böyle sorunu vardı çıktık yola gidiyoruz 10-15 km gitik ben 90 km hızla gidiyorum bakıyorum gelmiyor geride kalıyor hayırdır flan bir binsene dedi bindim tekliyor son devire çıkmıyor resmen çeyrek gazla gidiyor derken iğneyi uzattık yolda birde hava ayarı yaptık motor canavar gibi oldu hemde yakıt düştü bence sen öncelikle hava ayarını az aç bir ayarla olmazsa karbüratördeki iğneyi 1 diş uzat tekrar hava ayarı yap sür düzelecektir büyük ihtimal
Kardeş allah razı olsun bende bi sorun vardı motor rolantide saat 2 ve 4 bin arası boğuşuyordu meme değiştim yok iğne değiştim yok temizledim yok sübab ayarı yaptım yok ama iğneyi uzatınca düzeldi şimdi devir 3 bin den aşaa biraz yavaş düşüyor ama olsun ben raziyim hiç gitmiyordu motor bilginize sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst