kardeş senin karbüratör fazla benzin veriyor motora o yüzden ısınınca gaz yemiyor boğuluyor teklemeye başlıyor benim düşüncem bu nerden biliyorsun dersen geçenlerde balıkesir erdek gezisine giittim motorla ıspartdan ve kütahyadan arkadaşlarla ıspartadaki arkadaşında böyle sorunu vardı çıktık yola gidiyoruz 10-15 km gitik ben 90 km hızla gidiyorum bakıyorum gelmiyor geride kalıyor hayırdır flan bir binsene dedi bindim tekliyor son devire çıkmıyor resmen çeyrek gazla gidiyor derken iğneyi uzattık yolda birde hava ayarı yaptık motor canavar gibi oldu hemde yakıt düştü bence sen öncelikle hava ayarını az aç bir ayarla olmazsa karbüratördeki iğneyi 1 diş uzat tekrar hava ayarı yap sür düzelecektir büyük ihtimal