- Katılım
- 18 Eyl 2018
- Mesajlar
- 136
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar dostlar.
Şubat ayının sonlarına doğru ilk motosikletim olan Hero Hunk 150'yi facebook üzerinden bulduğum bir arkadaştan satın aldım. Motosikleti görmeden önce ufak bir kaza yaptığını, düştüğünü, koruma demirinde çizik ve bir kaç yerde kılcal çizik olduğunu söyledi. Motosikleti görmek için buluştuğumuzda stock lastikler yüzünden kayıp düştüğünü söyledi. Görünürde motosiklet temiz, bahsedilen koruma demiri çiziği ve kafa grenajında küçük bir iz var. Ben de motosikletten hiç anlamam, bilmem. Ustaya götürdük, binmeden sesini dinleyerek iyi vs. dedi. Güvendim, aldım.
Gelelim asıl meseleye, bugün eksper ofisinde çalışan bir yakınım motosikletimin plakasını istedi. Ver, öyle bir bakalım falan, ben de kazasız sanıyorum ya, dedim bir şey çıkmaz ama al bak. Velhasıl bir kazası gözüktü, emniyet şeridinde duran arabanın sol arka tarafına vurmuş. Elimde kazaya dair tutanak ve kazanın fotoğrafları var. Tam anlamıyorum motosiklette ciddi bir şey var mı yok mu diye ama sonuçta bir kaza söz konusu. Motosikleti alalı da 3 ay olmak üzere 100 km yapmamışımdır daha acemiliğimden, anlamıyorum yani.
Aldığım kişiye bu durumdan bahsettim, whatsapp üzerinden yazdım. "Karanej degisti ama motoru etkileyen birsey yok onuda atlamisim kusura bakma" ve bir çok salağa yatma karşılığı ile geçti. Hakkımı helal etmeyeceğim deyince de beni engelledi. Hani belki çok ciddi bir durum söz konusu değil ancak insanlara olan güven gerçekten sıfıra iniyor. Daha önce de ticaret yaparken bilgisayarımı çaldırmıştım, alıcı kişiye.
Konudan bahsetmek istedim öyle, yorumlarınız nedir diye merak ettim. Aldığım arkadaş bu forumda da üye bu arada, ama ifşa etmeyeceğim.
Şubat ayının sonlarına doğru ilk motosikletim olan Hero Hunk 150'yi facebook üzerinden bulduğum bir arkadaştan satın aldım. Motosikleti görmeden önce ufak bir kaza yaptığını, düştüğünü, koruma demirinde çizik ve bir kaç yerde kılcal çizik olduğunu söyledi. Motosikleti görmek için buluştuğumuzda stock lastikler yüzünden kayıp düştüğünü söyledi. Görünürde motosiklet temiz, bahsedilen koruma demiri çiziği ve kafa grenajında küçük bir iz var. Ben de motosikletten hiç anlamam, bilmem. Ustaya götürdük, binmeden sesini dinleyerek iyi vs. dedi. Güvendim, aldım.
Gelelim asıl meseleye, bugün eksper ofisinde çalışan bir yakınım motosikletimin plakasını istedi. Ver, öyle bir bakalım falan, ben de kazasız sanıyorum ya, dedim bir şey çıkmaz ama al bak. Velhasıl bir kazası gözüktü, emniyet şeridinde duran arabanın sol arka tarafına vurmuş. Elimde kazaya dair tutanak ve kazanın fotoğrafları var. Tam anlamıyorum motosiklette ciddi bir şey var mı yok mu diye ama sonuçta bir kaza söz konusu. Motosikleti alalı da 3 ay olmak üzere 100 km yapmamışımdır daha acemiliğimden, anlamıyorum yani.
Aldığım kişiye bu durumdan bahsettim, whatsapp üzerinden yazdım. "Karanej degisti ama motoru etkileyen birsey yok onuda atlamisim kusura bakma" ve bir çok salağa yatma karşılığı ile geçti. Hakkımı helal etmeyeceğim deyince de beni engelledi. Hani belki çok ciddi bir durum söz konusu değil ancak insanlara olan güven gerçekten sıfıra iniyor. Daha önce de ticaret yaparken bilgisayarımı çaldırmıştım, alıcı kişiye.
Konudan bahsetmek istedim öyle, yorumlarınız nedir diye merak ettim. Aldığım arkadaş bu forumda da üye bu arada, ama ifşa etmeyeceğim.