- Katılım
- 26 Mar 2023
- Mesajlar
- 412
- Motosikleti
- Çin Malı Skuter
- Konu Yazar
- #21
İvmelenme, surat nasil hocam? Gaza abaninca ne kadar iciyor yakiti?oturuş pozisyonu rahat, selesi rahat, uzun yolda racing kadar yormuyor, ancak enduro kadar da rahat değil. şehiriçi 5,5-6 litre civarı yakıyordu bendeki, GPR egzozlu halde, uzun yolda 4,5 a falan düşürebilmiştim en az. egzoz gerçekten çok farkediyo bu modelde.