Motosiklet yükseltme hk., 650F alınır mı?

Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
oturuş pozisyonu rahat, selesi rahat, uzun yolda racing kadar yormuyor, ancak enduro kadar da rahat değil. şehiriçi 5,5-6 litre civarı yakıyordu bendeki, GPR egzozlu halde, uzun yolda 4,5 a falan düşürebilmiştim en az. egzoz gerçekten çok farkediyo bu modelde.
İvmelenme, surat nasil hocam? Gaza abaninca ne kadar iciyor yakiti?
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
650f alırken bir sıkıntı var ama 2.el sr450 alırken yok yani hiç bir sorun 🤣 🤣 iyimiş hocam.
şu belli bir bütçeye alınacak tek motor hala varsa cbr500r dır.para varsa hiç düşünmeyin hemen şu an çıkıp cbr500 alın geçin.illede 4 silindir derseniz zaten adres belli xj6 yada 650f r vs.
 
Katılım
10 Nis 2022
Mesajlar
17
Blok olarak güzel bir makina..ancak o gösterge nedir abi.sırf o gösterge yüzünden almam o motoru..
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
ne kadar anlatsam boş, kendin sürüp hissetmelisin hocam :)
7-8 litre civarı gördüm sanırım, çok net hatırlamıyorum ama sürekli tapa gaz gitsem bile 10 litreyi bulmamıştı.
Anladim hocam teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

650f alırken bir sıkıntı var ama 2.el sr450 alırken yok yani hiç bir sorun 🤣 🤣 iyimiş hocam.
şu belli bir bütçeye alınacak tek motor hala varsa cbr500r dır.para varsa hiç düşünmeyin hemen şu an çıkıp cbr500 alın geçin.illede 4 silindir derseniz zaten adres belli xj6 yada 650f r vs.
Hocam 450sr cin can con yag sogutucu patlatiyor onu da servis degisiyor zaten, ama 650F bi ne biliyim krank piston bisey olsa cok masraf acar diye demistim. 450sr alirsam para artacakti, 650f alirsam ucu ucuna gibi bisey. Ondan aslinda :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Blok olarak güzel bir makina..ancak o gösterge nedir abi.sırf o gösterge yüzünden almam o motoru..
Gostergesi gercekten cok kotu ya. Ben sahsen 650R'in da gostergesini begenmiyorum.
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
95
Sıfır 500r saçma geliyor bana ikinci el 17 18 modeller alınabilir 250 300 arasına var temiz. Yürüyen birebir aynı bitek göstergeyle çift disk geliyor yenilerde. Taksitli kampanya falan olsa mantıklı olur tabi de yok bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,873
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Sıfır 500r saçma geliyor bana ikinci el 17 18 modeller alınabilir 250 300 arasına var temiz. Yürüyen birebir aynı bitek göstergeyle çift disk geliyor yenilerde. Taksitli kampanya falan olsa mantıklı olur tabi de yok bildiğim kadarıyla.
7-8 senelik 30bin km yerine 0 km çift disk daha iyi amortisörler tft ekrana değecek bi fiyat farkı var 2024 modeli bu fiyata çıkmışken eskilerinin selası bile okunmaz
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
95
7-8 senelik 30bin km yerine 0 km çift disk daha iyi amortisörler tft ekrana değecek bi fiyat farkı var 2024 modeli bu fiyata çıkmışken eskilerinin selası bile okunmaz
Amortisörler ne kadar daha iyi tartışılır gördüğüm kadarıyla önlerdeki ayarı bile kaldırmışlar, bu motor ister 30k ister 60k olsun hiçbir sorun çıkarmaz zaten sıkıştırma oranıda düşük 50 beygirlik motor eti ne budu ne ama siz bilirsiniz tabi yenisinide alsanız oda değer kaybetmeyecek sonuçta her türlü alınır katılırım.
 
Katılım
13 Ocak 2025
Mesajlar
25
Sıfır bir motosiklet her zaman için daha mantıklıdır. (Benim fikrim). Kilometre ne olursa olsun geçmişini bilmediğin bir motosiklet kafanda her zaman bir soru işareti olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst