Motosiklet yükseltme hk., 650F alınır mı?

Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Merhabalar. Motosikletimi yükselteceğim yaza doğru. Elimde bir miktar para var. Önce 2. el 450Sr düşündüm, bir abim de bana "ikinci el 4 silindir sıkıntılı, sıfır almayacaksan rodajını bilmediğin motor elinde patlayabilir" gibisinden bir şey söylediği için düşük km 2. el 450Sr alacaktım fakat şuan piyasa öyle bir karıştı ki sıfır 450Sr parasına biraz ekleyip 650F alabiliyoruz. 650F düşündüm ama geneli 30-40K km bandında. Sıfır 500R'da olabilir açıkçası. R25/MT25 istemiyorum çünkü gereksiz pahalı ve yedek parçaları da çok uçuk fiyat. Sizin öneriniz olur mu? Teşekkürler.
 
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
Merhabalar. Motosikletimi yükselteceğim yaza doğru. Elimde bir miktar para var. Önce 2. el 450Sr düşündüm, bir abim de bana "ikinci el 4 silindir sıkıntılı, sıfır almayacaksan rodajını bilmediğin motor elinde patlayabilir" gibisinden bir şey söylediği için düşük km 2. el 450Sr alacaktım fakat şuan piyasa öyle bir karıştı ki sıfır 450Sr parasına biraz ekleyip 650F alabiliyoruz. 650F düşündüm ama geneli 30-40K km bandında. Sıfır 500R'da olabilir açıkçası. R25/MT25 istemiyorum çünkü gereksiz pahalı ve yedek parçaları da çok uçuk fiyat. Sizin öneriniz olur mu? Teşekkürler.
Ninja 400 500 olabilir
 
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
Bazilari ZX4R ve RR önerdi, çok pahalı be hocam Kawa serisi ya.
Zx anlamsız para gerçekten o paraya zx10r zx6r alırsın onun için ninja 400 500 300 veya 650 falan öneririm racing için ama maalesef 450 sr göre pahalı makineler birde almadan önce bilmeni isterimki 450 sr nk mt falan bunlar yağ soğutucusu patlatıyor öyle Bi kronikleri var
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
650 F güzel bloktur. Cbr de de cb de de cok güzeldir ama 30bin kmdeki bir motosiklete binmektense cbr 500 alır mis gibi keyfime bakardım şahsen.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,876
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
650 F güzel bloktur. Cbr de de cb de de cok güzeldir ama 30bin kmdeki bir motosiklete binmektense cbr 500 alır mis gibi keyfime bakardım şahsen.
+
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aylardır aynı motorla uğraşıyorsun gidip 15 yıllık makine alma daha fazlasını yaşayacaksın yeni 500ler seni keser
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
aylardır aynı motorla uğraşıyorsun gidip 15 yıllık makine alma daha fazlasını yaşayacaksın yeni 500ler seni keser
O yuzden degistirmek istiyorum hocam zaten. 2015-2017 650F dusunmustum ama eski modele kalabiliyor, o yuzden 500R da dusunmustum iste.
650 F güzel bloktur. Cbr de de cb de de cok güzeldir ama 30bin kmdeki bir motosiklete binmektense cbr 500 alır mis gibi keyfime bakardım şahsen.
Mantikli hocam.
Zx anlamsız para gerçekten o paraya zx10r zx6r alırsın onun için ninja 400 500 300 veya 650 falan öneririm racing için ama maalesef 450 sr göre pahalı makineler birde almadan önce bilmeni isterimki 450 sr nk mt falan bunlar yağ soğutucusu patlatıyor öyle Bi kronikleri var
Bakacagim hocam tesekkurler.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Supersport cok seviyorum, cok da istiyorum. Ancak bu makinaya da hayir diyemem, cok keyifli bir makina gibi. Sifirlari ne kadar su aralar?
Sıfırı yok maalesef ama 800 modeli çıktı. Bunları kullananlar yaşını başını almış olduğu için çok problem açmaz.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
450SR almak istediğini söylediğinde "ikinci el 4 silindir sıkıntılı" diyen abinin çayını öde devam et.

650F güzel motor da senin beklentin ne? Şu an sürdüğün motor ne? Supersport seviyorum diyorsun, 650F supersport değil.
Evet Japon makinası sağlamdır da, bunu "motoru aldım benzin koyup devam ediyorum" zannedenler var, onların düştüğü duruma düşersen satın alınmaması gereken 650F'lerden birinin sahibi olursun.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Hocam bildiğim 2018'den sonra zaten 650R olarak üretilmeye başlanmadı mı?

Aklımda hocam teşekkür ederim.
2019 da R modeli geldi. 2017 ve 2018 model 650F ler piyasada mevcut. Ben 2017 olanı kullanmıştım, avatarımda görünen. Bu motora egzoz alınacaksa da GPR ın full sistem karbon egzozu şahane.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
2019 da R modeli geldi. 2017 ve 2018 model 650F ler piyasada mevcut. Ben 2017 olanı kullanmıştım, avatarımda görünen. Bu motora egzoz alınacaksa da GPR ın full sistem karbon egzozu şahane.
Anladim hocam. Tesekkur ederim. Alirsam eger bi egzoz dusunuyorum dogrusu. Sehir ici/sehir disi benzin tuketimi ne alemde? Sehir icinde falan sikinti cektiniz mi oturus pozisyonu vs.?
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Anladim hocam. Tesekkur ederim. Alirsam eger bi egzoz dusunuyorum dogrusu. Sehir ici/sehir disi benzin tuketimi ne alemde? Sehir icinde falan sikinti cektiniz mi oturus pozisyonu vs.?
Full sistem herhangi bir eli yüzü düzgün egzoz seni tatmin eder fakat susturuculu kullanman ve şehir içinde fazla bağırtmaman gerekiyor. Yoksa ceza yemen olası. Expere götür 650f alacaksan. Benim gibi bitsin, gitsin dersen canın yanar.

İlla ki 4 silindir olsun demiyorsan 500r en mantıklı seçenek.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Full sistem herhangi bir eli yüzü düzgün egzoz seni tatmin eder fakat susturuculu kullanman ve şehir içinde fazla bağırtmaman gerekiyor. Yoksa ceza yemen olası. Expere götür 650f alacaksan. Benim gibi bitsin, gitsin dersen canın yanar.

İlla ki 4 silindir olsun demiyorsan 500r en mantıklı seçenek.
Expere goturmek aklimda. İlla ki 4 silindir diye bir sey yok ama olursa tadindan yenmez. 500R alir, butce biriktirir, satar, oyle gecerim belki. Veya direkt butce biriktirip 650R da olabilir. 500R veya Ninja serisi kafama yatiyor suan.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,876
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
büyük motor büyük dert demek hem de 10 yıldan yaşlıysa daha fazla zaman ve para ister motorun başına herhangi bir şey gelirse min 100binlik olursun bi krank için fiyat al anlarsın yürütme maliyetlerini karşılayabileceksiniz girişin o işlere yaktığı yakıtı düşünüyorsan daha zamanı değil demek ki
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sıfır Cbr 500R al geç düşünme. İkinci el düşünüyorsan da o fiyata 2. el 10000 km altı Ninja 650'ler vardır ki bence daha keyiflidir.

Olay, sürmekten ziyade 4 silindir sesi dinlemekse Xj6 Diversion F bence Cbr 650 F'ten daha başarılıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Anladim hocam. Tesekkur ederim. Alirsam eger bi egzoz dusunuyorum dogrusu. Sehir ici/sehir disi benzin tuketimi ne alemde? Sehir icinde falan sikinti cektiniz mi oturus pozisyonu vs.?
oturuş pozisyonu rahat, selesi rahat, uzun yolda racing kadar yormuyor, ancak enduro kadar da rahat değil. şehiriçi 5,5-6 litre civarı yakıyordu bendeki, GPR egzozlu halde, uzun yolda 4,5 a falan düşürebilmiştim en az. egzoz gerçekten çok farkediyo bu modelde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst