Motosiklet üzerindeki 4 kişilik aile ölümden döndü

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Küçücük çocukların hayatını tehlikeye attığı için yargılanır umarım o adam. Hiç mi akıl yok bu insanlarda ben bilmiyorum.. Aklım ermiyor...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yaptığı hatanın bedelini kendisi we ailesinin kanıyla ödemekte olan bu abimize şu günlerde yapılacak itham değil aptal wesaire içerikli mesajlar. kınıyorum. türkiyenin gerçeği bu ise gereğini yetkili, etkili kurum we kuruluşlar yapsın. cehaletse cehalet, çözümü burdan adam çemkirmek değil. Allah acil şifalar wersin abimiz we ailesine.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
ya çako tammda adamın araba alacak parası varda almıyormu.bayram ziyaretine gidiyormuş işte.tamm 3-4 kişi binipte arkadaş olup oraya buraya gidenler için tepkinde haklısın ama.bu adam sadece imkansızlıklardan dolayı yapmış.belli yani

cok dogru soylemıssın kardesım valla helal olsun yazık ınsanın ıcı parcalanıyo:pale::pale:
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
51
allah yardımcıları olsun...gerçekten anne ve babada hiç akıl yok ya.

abi bence yanlış düşünüyonuz imkan meselesi değil...gittikleri yere hiç mi otobüs yok ta o ufacık çocukları motara alıp ta gidiyo..?

bende bu düşünceye katılıyorum çocuklarını ve kendilerini çok büyük tehlikeye atmışlar
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
93
yazık be 4 kişi bir motorun üstünde ben arkama bir kişi almaya çekiniyorum
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
kötü olmuş ya.bazen sen ne kadar dikkatli olsan da karşı taraf öle olmaınca olmuo iste....

allah acil sifalar wersin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir motosiklete 4 kişi binen ailenin reisi ölümden dönse ne olur?Zaten adam gibi yaşamayı becerememiş,ailesini tehlikeye atmış.Akıllanır mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst