ya çako tammda adamın araba alacak parası varda almıyormu.bayram ziyaretine gidiyormuş işte.tamm 3-4 kişi binipte arkadaş olup oraya buraya gidenler için tepkinde haklısın ama.bu adam sadece imkansızlıklardan dolayı yapmış.belli yani
allah yardımcıları olsun...gerçekten anne ve babada hiç akıl yok ya.
abi bence yanlış düşünüyonuz imkan meselesi değil...gittikleri yere hiç mi otobüs yok ta o ufacık çocukları motara alıp ta gidiyo..?