Motosiklet üzerindeki 4 kişilik aile ölümden döndü

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
http://haber.mynet.com/video/yasam/Motosiklet-uzerindeki-4-kisilik-aile-olumden-dondu/02Ekim2008/A021000D/mms%253A%252F%252Fhaberav%252Emynet%252Ecom%252Fhv%252Fnazillikaza65%252Ewmv

Bayramlaşmaya giden İzmirli işadamı, köyüne varamadan motosikletli bir aile ile çarpıştı. Feci kazada motosiklette bulunan 2'si çocuk 4 kişilik aile yaralandı. Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralılardan henüz yaşını doldurmamış olan Ayşenur isimli kız bebekle, anne ve babanın durumlarının ağır olduğu öğrenildi. Bebek ve anne Aydın'a, baba ise İzmir'e sevk edildi.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya bu miLLet akıllanmayacak mı ben anlamıyorum ki :pr: :farao:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun yollar bu şekilde bir sürü sürücü ile dolu ulaşım aracı ama bu kadar insan fazla o iki tekere iyiki ölen yok allah korumuş yanlış bir davranış ya
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bu miLLet akıllanmayacak mı ben anlamıyorum ki :pr: :farao:

ya çako tammda adamın araba alacak parası varda almıyormu.bayram ziyaretine gidiyormuş işte.tamm 3-4 kişi binipte arkadaş olup oraya buraya gidenler için tepkinde haklısın ama.bu adam sadece imkansızlıklardan dolayı yapmış.belli yani
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
Yazık ama motosikletdekilere bişey demiyorum imkanı olsa zaten o kadar kişi binmez:pale:
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
allah yardımcıları olsun...gerçekten anne ve babada hiç akıl yok ya.

abi bence yanlış düşünüyonuz imkan meselesi değil...gittikleri yere hiç mi otobüs yok ta o ufacık çocukları motara alıp ta gidiyo..?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Çok yazık inşallah çok üzülecekleri bi son olmaz Allah acil şifalar versin.Tamam imkan meseleside bence biraz daha fazla düşünülmeli.Her zaman özellikle 2 kişi ve üzeri böyle bir sürüş durumu olacağı zaman.Bu çocukları doğup büyütene kadar ne emekler sarfediliyor.Kaldiki motor üzerinde bu şekilde tehlikeler yaşatmak çok üzücü.

3.cü bir artçı özellikle çocuk hatta kim olursa olsun motora binmesi,özellikle düşünülmesi bile çok yanlış.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
imkansızlık bi yana esas bunun sorumlusu cihalettir imkanın yoksa motorada binme hiçkimsenin ailesini tehlikeye atmaya hakkı yoktur! çok üzücü bir durum Allah şifa versin...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..haberin veriliş şekli oldukça yanlı ve de çirkin bilmem sizler farkedebildiniz mi ?
(bayramlaşmaya giden işadamı ):pr:
.. ne zamandan beri kaza yapan araç sahiplerinden işadamı vs. diye bahsediliyor ya da nereye gittiği nerden geldiğiyle ilgileniliyor bu gazeteci milleti hakikaten tuhaf yaa :pr:

eğer araç sahibi metresinin evinden geliyor olsa idi (misal)aynen böle mi yansıyacaktı haberlere ? ne kadar saçma ortada yok olan bir aile var aile faciası olmuş şunların bize empoze ettikleri zihniyete bakın :pr:

o bir cümlelik başlığın altında neler yatıyor aslında ama farkedebilene ,anlayabilene
ayrıca kim suçlu kim suçsuz henüz bilmiyoruz . motosiklete 4 kişi binmişler(ikisi kişi bile sayılmaz çünkü daha bebeler) diyerek kimse motosikletçi gariban vatandaşımızı suçlamaya kalkmasın ..
ben kazaya Allahın takdirine itiraz etmiyorum sözlerim yanlış anlaşılmasın

anlatmak istediğim haberin başlığından kıllandım öfkem bunadır..

ayrıyeten kazada yaralananlara Allahtan acil şifalar dilerim. yazık çok yazık olmuş..üzüldüm.:pale: imkanımız olsada bu aileye yardım edebilsek keşke..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Otobüs var taksi var binin gidin kafalarında ne kask var ne bişey var sinirim bozuldu akşam akşam.Allah şifa versin ne diyelim.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
..haberin veriliş şekli oldukça yanlı ve de çirkin bilmem sizler farkedebildiniz mi ?
(bayramlaşmaya giden işadamı ):pr:
.. ne zamandan beri kaza yapan araç sahiplerinden işadamı vs. diye bahsediliyor ya da nereye gittiği nerden geldiğiyle ilgileniliyor bu gazeteci milleti hakikaten tuhaf yaa :pr:

eğer araç sahibi metresinin evinden geliyor olsa idi (misal)aynen böle mi yansıyacaktı haberlere ? ne kadar saçma ortada yok olan bir aile var aile faciası olmuş şunların bize empoze ettikleri zihniyete bakın :pr:

o bir cümlelik başlığın altında neler yatıyor aslında ama farkedebilene ,anlayabilene
ayrıca kim suçlu kim suçsuz henüz bilmiyoruz . motosiklete 4 kişi binmişler(ikisi kişi bile sayılmaz çünkü daha bebeler) diyerek kimse motosikletçi gariban vatandaşımızı suçlamaya kalkmasın ..
ben kazaya Allahın takdirine itiraz etmiyorum sözlerim yanlış anlaşılmasın

anlatmak istediğim haberin başlığından kıllandım öfkem bunadır..

ayrıyeten kazada yaralananlara Allahtan acil şifalar dilerim. yazık çok yazık olmuş..üzüldüm.:pale: imkanımız olsada bu aileye yardım edebilsek keşke..

Gazetecilik mezunu bir birey olarak belirtmem gerekir ki; sölediklerinde son derece haklısın arkadaşım. (Ama bu haberi yazan arkadaşların da gazetecilik mesleğinin etiğinden bihaber oldukları, mahalli bir gazetenin eğitimsiz çalışanlarının ağzıyla bu haberi kaleme aldıkları aşikar. Ha bu meslek günümüzde ne kadar etik yapılıyor yapılmıyor orası da uzun bir polemik. Bu noktada çok fazla yorum yapmaya gerek de yok, warsa da haddime değil zaten.) Lakin; cidden de kullanılan başlık neredeyse kazaya taraf olan aileyi suçlar şekilde, "bayramlaşmaya gidemeden" !?! Diğer aile gidebildiler mi gidecekleri yere? Ya da bir olay durum haberinde neden böylesi bir yoruma ihtiyaç duyulur? Zawallı işadamı!(mız) mümtaz insan, yaşanılan böylesi bir cehaletten dolayı bayram ziyaretinden alıkondu. !! Bu haberde empoze edilmek istenen tam olarak da bu. Dikkatinden dolayı seni ayrıca tebrik ederim.
Olay üzücü.., yaralılara acil şifalar diliyorum.. Böylesi üzücü ve yürek burkan bir olayda bu derece uzun ve belki gerekli belki de gereksiz bir yorum yaptığım için ayrıca da tüm arkadaşlardan özür dilerim. Esen kalın..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
öncelikle bebek ve anneye acil şifalar diliyorum ben nazillide yaşıyorum benim gördüklerimi siz görseniz her gün sinir olursunuz nazilli ufak yer nazilli çevre kasabaları ufak yerler ve heryere minüslerle ulaşmanız cok kolay ve 1 lıra gıbı bı ucret 10 km lık mesafe bır babanın bunu dusunerek o ıkı mınıgı motosikletle tasıma hatası yapmaması lazım ben aman duser bısı olur dıye onume yada arkama ufak bır cocuk bıle almıyorum

sanayıde scoty pepın onune kapı koyup tasıyan mı ararsınız pejo motorun arkasına esını yan oturtup kucagına bebegı verıp 10 yasındakı oglunu on oturcak yer olmayan yere oturtanmı ararsınız 4 metrelık metal profıllerı canı kalmamıs asya motorlarla tasıyanmı ararsınız 10 12 yasındakı cocukların altında elektrıklı 40 km hıza ulasan bısletlermı ararsınız

daha dun ara sokaktan hört dıye cıkan altına 125 lık scooter olan cocuga carpmamak ıcın akla karayı sectım ne anlatayım sıze daha kontrol yok(ayda bır kota doldurmak ıcın yapılanlar harıc gercı sen huseyının oglusun gec yok sen su buyuk ısletmenın torunusun dedene selam soyle gec) denetleme yok velıler de dusunce yok bu sonuclar elbette cıkıcak ortaya kızmamak mumkun degıl
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Gazetecilik mezunu bir birey olarak belirtmem gerekir ki; sölediklerinde son derece haklısın arkadaşım. (Ama bu haberi yazan arkadaşların da gazetecilik mesleğinin etiğinden bihaber oldukları, mahalli bir gazetenin eğitimsiz çalışanlarının ağzıyla bu haberi kaleme aldıkları aşikar. Ha bu meslek günümüzde ne kadar etik yapılıyor yapılmıyor orası da uzun bir polemik. Bu noktada çok fazla yorum yapmaya gerek de yok, warsa da haddime değil zaten.) Lakin; cidden de kullanılan başlık neredeyse kazaya taraf olan aileyi suçlar şekilde, "bayramlaşmaya gidemeden" !?! Diğer aile gidebildiler mi gidecekleri yere? Ya da bir olay durum haberinde neden böylesi bir yoruma ihtiyaç duyulur? Zawallı işadamı!(mız) mümtaz insan, yaşanılan böylesi bir cehaletten dolayı bayram ziyaretinden alıkondu. !! Bu haberde empoze edilmek istenen tam olarak da bu. Dikkatinden dolayı seni ayrıca tebrik ederim.
Olay üzücü.., yaralılara acil şifalar diliyorum.. Böylesi üzücü ve yürek burkan bir olayda bu derece uzun ve belki gerekli belki de gereksiz bir yorum yaptığım için ayrıca da tüm arkadaşlardan özür dilerim. Esen kalın..

Çok doğru sölemişin arkadaşım :cat::cat::cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
cok gecmış olsun,
allah yardımcıları olsun.

ehlıyetıde yoktur motorun muayenesıde belkıde,

anlaşılan bu sekılde davrandıgı için sucluda bulunustur sanırım,

Allah Yardımcısı olsun...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Oncelikle gecmis olsun.

Bence tam tersi de dusunulebilir.

Haberin verilisi, direk zengin vs fakir penceresi icinde verilmis gibi de olabilir. Mesela, bayramlasmaya giden zengin is adami, 60,000 Euroluk ayda 1,000 YTL vergi odedigi, her ay bir o kadar da benzin harcamasi yaptigi Jeep ile, imkansizliklardan dolayi 1,500 YTL lik motora ailece 4 kisi binen aileyi ezdi... diyebilirler... ki burada o araba kullanicisi belki sonuna kadar hakli, motorcu hatali ki zaten bu sekilde trafige cikmak ile bastan birden cok kusur islemis. Turk halkida zaten duygusal, haberi duyar duymaz vay serefsiz is adamina bak, demeye megilli oluruz bu konularda.

Ne yapsinlar, imkansizliktan boyle oluyor demekde bence hata. Bayramda otobusleri hic dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama hinca hinc dolulardi. Ailece otobuslerde bayram ziyaretine giden bir cok insan var. Bu 4 kisilik aile niye boyle yapamiyor. Belki boylesi daha rahat biraz daha ekonomik geliyor olabilir, ama once guvenlik... Hicbirsey insan hayatindan daha onemli degildir.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
çok haklısın flying hellfish bende aynı şeyi söyledem ve gerçekten hiçbirşey o masum iki yavrudan önemli değil...ayrıca yine söylüyorum en büyük suçlu o motordaki anne ve babadır bence...allah acil şifalar versin ne diyelim.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yahu kardeşim ufacık bebegi neye bindirmişsin motora ya madem kalabalıksınız dolmuşla falan gitseydiniz ya üzüldüm allah önce acil şifa versin sonrada akıl fikir ihsan eylesin :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst