Selam,
Hatırladığım kadarıyla 7 veya 8 yaşındaydım ilk motor aşkım başladığında. Suadiyeden Kızıltoprağa giderdik koşa koşa otobüse binmezdik iki tur daha faladan atmak için (bu nedenden azmı dayak yedim annemden ama ne yapsada vaz geçiremedi

). Şimdi FB antreman sağsının olduğu yerde lunapark vardı orada mobilyetle kiralarlardı. Şimdiki en güçlü makinadan daha havalıydı inanın

en azından bize öyle geliyordu nerde sokaklarda şimdiki motorlar. En iyisi jawaydı birde rus balkan vardı. Jawanın şasesini kesip kısaltırlardı o süret motoru olurdu

. Bizde gördüğümüz yerde başından ayrılmazdık. Hala ilk günkü aşkı ve heyecanı duyarım. Kızımada aşılıyorum seneye alacağım ona ilk motorunu. Bu konu hakkında sayfalar dolusu yazsam yeridir ama sıkıntı yaratmasın bu kadar yeter.
Burak