Motosiklet Tutkunluğunuz Kaç Yaşınıszda Başladı ?

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4
11 yaşında hastane çıkışında bi ninjanın sesinden etkilenip motor tutkum başladı :)
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
19
benim 7 yaşımda başladı motoru çok seviyorum simdi bitane polisten kaçak honda kinetix im var ama yaza inşaallah yamaha ybr almayı düşünüyorum 10 yaşımdada java ceylan kullandım babam öğretti bazen fitesini attıramıyordum ama olsun genede motor sürmek çok güzel bir şey allah kimseye kaza bela vermesin.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
Selam,

Hatırladığım kadarıyla 7 veya 8 yaşındaydım ilk motor aşkım başladığında. Suadiyeden Kızıltoprağa giderdik koşa koşa otobüse binmezdik iki tur daha faladan atmak için (bu nedenden azmı dayak yedim annemden ama ne yapsada vaz geçiremedi :)). Şimdi FB antreman sağsının olduğu yerde lunapark vardı orada mobilyetle kiralarlardı. Şimdiki en güçlü makinadan daha havalıydı inanın :) en azından bize öyle geliyordu nerde sokaklarda şimdiki motorlar. En iyisi jawaydı birde rus balkan vardı. Jawanın şasesini kesip kısaltırlardı o süret motoru olurdu :). Bizde gördüğümüz yerde başından ayrılmazdık. Hala ilk günkü aşkı ve heyecanı duyarım. Kızımada aşılıyorum seneye alacağım ona ilk motorunu. Bu konu hakkında sayfalar dolusu yazsam yeridir ama sıkıntı yaratmasın bu kadar yeter.
Burak
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
90
12 yaşında başladı şu an 17 yaşındayım fakat 5 senelik bir tecrübemin oldugunu söyleyemem çünkü yazları dışında sürme fırsatım olmuyor
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
arkadaşlar c.tesi sabah saat 09.30 da en geç üsküdar harem arabalı vapurun ordan sirkeciye ordanda FUARA geçicez.gelmek isteyenler en geç 09.30 da haremde olabilirler.yanımda bi iki tane fazla davetiye var isteyene bekleriz herkesi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst