- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
:queen:Evet Arkadaşlar Motosiklet Tutkunluğunuz Kaç Yaşınıszda Başladı ? :cherry:
Benim Bu Sene Başladı :queen:
Dayımın Oğlu Sağolsun O Vesile OLDu :mrgreen: Ve En Büyük Hayaliniz Hangisi ? Yani Sahip Olmak İstediğiniz Motor Hangisi :cherry: iLK Sürdüğünüzde Nasıl Bi Heyecan Vardı
O Günü Tekrar Yaşiyalım
Benim Bu Sene Başladı :queen:
Dayımın Oğlu Sağolsun O Vesile OLDu :mrgreen: Ve En Büyük Hayaliniz Hangisi ? Yani Sahip Olmak İstediğiniz Motor Hangisi :cherry: iLK Sürdüğünüzde Nasıl Bi Heyecan Vardı