Denizden bulduğun senindir....Ama bildirmek kaydıyla....
Evet bu kanun dünyanın her yerinde uygulanıyor....Adam motorlarını dökmüş tek tek toplayıp onların tamirlerine uğraşacağına sigortadan parasını alıcak...Motorların peşine bile düşmeyecek....Bu durumda motoru denizden çıkaran ben motor buldum denizden diyip kendi adına tastikletecek...Ve sahibi o olacak....
Ama Türkiye de olsaydı bu olay kesin veraset intikal vergisine yakın daha başka ad altında vergi alırlardı...Beleşe motor bulma vergisi....Yani bedavadan bırakmazlardı...:queen: