Motosiklet talanı

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ah ulen ahhh:pr: :pr:
4.jpg

amanınnn gittiii K1200 GT :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:

50.000 ytl lik motor yaa :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
şaka bir yana ama ben bmwlere hasta olan biri olarak cidden içim gitti.ben orda olsam kesin aç gözlülük yapar hepsini kaçırmaya kalkardım.
NOT:Ayrıca bu motorların anahtarları üstündemi ki bu millet götürüyor
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
benim asıl gözümün kaldıgı konu o denizin altında konteynırlerın içinde kuzu kuzu yatan bmwlerde:pale: hadi karaya gidenleri adılar ama ya denizin dibindekilere ne olcak.
yazık günay valla. öyle makinalar denizin altında nasıl çürütülür yaa. monalisanın resmini, göktürk hitabelerini, vs.. gibi eserleri denizin altında bırakmak gibi birşey.
düşündükçe delircek gibi oluyorum. öyle motorlar denizin altında çürüyüp gitcek yaa.
inan ingiltere şöyle 1000 km gibi bir uzaklıkta olsa takımları alıp dalıcam denize :salut:

inanın amaç ordaki motorun benim olması degil ama bu bir tarihi eseri denizin dibinde bırakmak gibi birşey.
birileri o motoru denizden çıkartıp binlerce km yapmalı bütün avrupayı dolaşmalı. o makinalar denizde çürümeye terk edilcek makina degil. inanın bir yamaha olsa suzuki olsa hiç takmazdım ama bu makinalar gerçekten farklı:pale:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Şu an tersanede stajdayım, bizim kaptanlara sorarım yarın ne zaman motosiklet yüklü bir konteyner gemisi uygun bir sahilden geçecek diye, ona göre "MT Denizden Baban Çıksa Bin Buluşması" düzenleriz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şu an tersanede stajdayım, bizim kaptanlara sorarım yarın ne zaman motosiklet yüklü bir konteyner gemisi uygun bir sahilden geçecek diye, ona göre "MT Denizden Baban Çıksa Bin Buluşması" düzenleriz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Birde sorsana bilenlere...Gemilerin tıpaları nerde olurmuş....:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp_tunay abi bikaç gemi mühendisi ile konusmak lazım :queen: bu işi yapalım abi istanbulda açarız tıpasını Artvinde batar :queen: O taraflar benden sorulur elint de dalmayı seviyo o dalar bağlar biz çıkartırız
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:




Ağlamayın yaaa benide ağlatcanızzz :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
13
çalıştığım şirketinde 15 ton tütünü vardı o gemide..i.neler onlarıda sarıp sarıp içiolardır
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hasar almamış halde görünenler var. Sanki siparişmişte adamlar adres olarak sahil demişler. Mürettebattan kimseye birşey olmamıştır umarım.

Denizden çıkanı alabilmek uluslararası deniz yasaları ile mi yoksa İngiltere'nin ulusal yasaları ile mi alakalı o konuda biraz kafam karıştı. Bu konuda bilgisi olan varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim. Teşekkürler...
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Tüm dünyada öyle diye biliyorum....

Denizden ne bulsanız sizin oluyor yani...

Ben oraya dalış düzenleyebilirim ama sponsor lazım :p
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Denizden çıkanı alabilmek uluslararası deniz yasaları ile mi yoksa İngiltere'nin ulusal yasaları ile mi alakalı o konuda biraz kafam karıştı. Bu konuda bilgisi olan varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim. Teşekkürler...


hocam konuyu hortlatmışsın ama seni diliinin altında birşeyler var...oralarda da kıyıya vuran birşeyler varsa bizde gelelim...:mrgreen:
 
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
10
mayın döşeyelim sahil kesimlerine.Nöbetleşe bekler birbirimize haber veririz batan oldumu.:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili arkadaşlar,
Şu yağma olayında sahiplik konusunu merak edenlere biraz açıklama yapayım dedim.
Türk kanunlarında denizden bulduğun senindir diye bir durum yok. Sahiplenmeye kalkan olursa bu gibi durumlarda iş mahkemelik olabilir.
Uluslararası kanunlara göre ise, bu malları denizden çıkaranlar 2 yol izleyebilirler. malları kullanıp bitirirler ve suç işlemiş sayılmazlar. Haberim yoktu demeleri yeterlidir savunma olarak.
ikinci yol daha garantilidir. Tutanak tutturup ben bunu denizden çıkarttım, şu kadar zorluk çektim, şu kadar para harcadım, hatta zarar gördüm dolayısı ile 100 000 $ kurtarma parası talep ediyorum diye bir belge doldurabilir. Bu durumda şirket malın kendisinden daha fazla tutan bu meblağı ödemeyip bırakabileceği gibi, anlaşma yoluna da gidebilir.
En önemli nokta ise: bu tip durumlar armatörlerin ve yük sahiplerinin en istemediği durumlardır. Bir gemi batacak ise açık denizde batsın derler. Böylelikle sigortadan her türlü ziyanlarını karşılarlar. Bu durumda ise, kayıp miktarını bildirip (Para Olarak) malların cinslerini, numaralarını falan saklı tutabilirler. Yani bildirmezler ki sigortadan para alabilsinler. Yine de, bulanlar ve özellikle etrafta kimse yokken bulanlar üzerlerinde hak iddia edebilirler, hukukidir. Malın eski sahibinin malın kendisinin olduğunu söylemesi bir şeyi değiştirmez. Bulan, ben bunu denizden kurtardım ve kurtarma bedelini talep ediyorum, o da şu kadardır diyebilir. Her durumda, sahiplik belgesi çıkarılır ve şahıs malın sahibi olur. Ancak bu Motor olunca Ruhsat çıkarması vs. uzun işlemler alabilir. Özellikle, motorun numaraları firmaca kabul edilip ifşaa edilmez ise, ruhsat için sanki yeni bir motor üretmişsin gibi muamele görebilirler.

sonuç olarak, böyle bir enteresan olay bir nevi piyangodur diyebiliriz :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Muzaffer Ağabey açıklama için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst