Motosiklet sürücüsüne bıçakla saldırdı. (video)

Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
insanları tanımadan eleştiriyorsunuz normalde soğuk kanlı kavgadan kaçan ve insanlara yardımcı olmaya çalışan bir insan adamın iyi misin diye sormak yerine gidip arabasına bakması siniri bozmuş ve o anlık sinirle küfür etmiş
Belki de düşündüğü şey kaybedecekleri veya saldırırsam haksız durumuna düşerim endişesidir zaten kolum kırılmış olabilir diyor konuşmasında da
bıcak çeken bir insana saldırmakta ne kadar doğru tartışılır sallama bir hamle sizi öldürebilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------



Sizin yorumlarınızı takip ediyordum ve saygı duyuyordum bu saatten sonra saygım kalmadı.Tanımadığınız insanı bir video ile bu şekilde yargılamak ölmesini temenni etmek size yakışmadı.İnşallah böle bir duruma düştüğünüzde aynı kelimeleri sizin içinde sarf etmezler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=MK0V0Os5jrY
haberlere konu olan bu video da aynı insana ait

kardeş neyi neye savunuyorsun sen ? Biz yada buradakiler farklı birşeymi söylüyor adamın 1 videosunu eklemişsin biz 40 farklı videosunu ekledik. Burada kimseye saygı duymayabilirsin forum ortamında olduğumuzu ve karşıdaki kişinin hayali bir karakter dahi olabileceğini unutmamakta fayda var. Bu video tamamen bir kurgu ve reklam. Videonun sonunu başa alıp başını sona almak zaten arkadaşın neye oynadığını gösteriyor. Kanala genel olarak baktığında 20 videodan 19 tanesi aksiyon. O bir anlık sinirle insanlar ölüyor aileler dağılıyor ülkeler savaşa giriyor :) Hiçbir sürüş eğitimi olmadığı ve rasgele motosiklet kullanmayı öğrendiği tüm videolardan belli oluyor. Sende kullandığın veya emanet aldığın bir arabayla biryere birine vurduğunda bir anlık refleksle araca bakabilirsin. Fakat istanbul trafiğinde ayağa kalktıktan sonra birine senin a.korum seni burada öldürürüm dediğin zaman herkes buradaki kadar hoşgörülü olmayabilir. Sana tavsiyem arkadaşını yada kendini savunurken duruma biraz dışardan bakman.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Bu magandayı nasıl savunursunuz adamın gelişine bi bak ona başka ne denir.Silin üyyelinizi burası size yakışmıyor dahada kendinizi batırmadan.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
insanları tanımadan eleştiriyorsunuz normalde soğuk kanlı kavgadan kaçan ve insanlara yardımcı olmaya çalışan bir insan adamın iyi misin diye sormak yerine gidip arabasına bakması siniri bozmuş ve o anlık sinirle küfür etmiş
Belki de düşündüğü şey kaybedecekleri veya saldırırsam haksız durumuna düşerim endişesidir zaten kolum kırılmış olabilir diyor konuşmasında da
bıcak çeken bir insana saldırmakta ne kadar doğru tartışılır sallama bir hamle sizi öldürebilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------



Sizin yorumlarınızı takip ediyordum ve saygı duyuyordum bu saatten sonra saygım kalmadı.Tanımadığınız insanı bir video ile bu şekilde yargılamak ölmesini temenni etmek size yakışmadı.İnşallah böle bir duruma düştüğünüzde aynı kelimeleri sizin içinde sarf etmezler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=MK0V0Os5jrY
haberlere konu olan bu video da aynı insana ait

Güzel dostum senin attığın bu "örnek vatandaş" videosunu yüreğin ferah olsun, ben kişi paylaştığı an gördüm zaten yillar önce...

Bir insanı 1 hareketi yüzünden ne şaha kaldırırım ne de yerin dibine sokarım..

Bu bahsini ettiğimiz arkadaş 100 hareketin 99'unda gereksiz, saçma ve "tribünlere" oynuyor.
Fakat bunlar "BENIM DÜŞÜNCELERİM" altını çizerek belirteyim.

Her videosunda mutlaka 1 tane "Asarım keserim" temali içerik var.
Madem sen video ile örnek verdin, buyur..


Karşındaki insanın ne kadar cahil, terbiyesiz, karaktersiz olduğu seni ilgilendirmez, kişi kendi davranışlarından sorumludur...
Videodaki aracın içinde, adamın AILESI var.
Yani eşi çocukları, belki annesi belki ablası var.

Ve sen bu adama "O aynayı ..... sokarım" diyeceksin..

Adamda çek sağa dediğinde gevrek gevrek sırıtıp kaçarak gideceksin, bu da işin ayrı bi acınası durumu...

Bu sadece bir örnek, içeriklerinin çoğu böyle...

Saygılar.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
449
Eldivenlerin muştalı be kardeşim adam o kadar dibine girmiş yapıştırsana bir tane çenesine bayılsın şerefsiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst