Motosiklet sürücüsüne bıçakla saldırdı. (video)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@boldpilot
Tek elle de açılabilen daha pratik bir bıçak taşımanı tavsiye ederim.
Ben de sana böyle bir durumda ilk hamlede karşı tarafın dengesini bozup 2. Hamleni sert bir yumruk şeklinde Çene ile boyunun birleştiği yere veya kaşın bitip saçların başladığı yere yapmanı tavsiye ederim Ankara'da isen eğitim verebilirim
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Üzerine geldiği anda elleri geride. o eldivenle sağ yumruk çeneye adam yerde. biri bana bu kadar küfür edecek ben de sakin ol diyeceğim haa :) işi bu noktaya ya hiç getirmeyeceksin ya da getirdiysen devam edeceksin gerivites sadece sevimli bir kullanıcı adı olur :queen:

Hocam senin üye adıyla bu yorumun uyumsuzluğunu n'apacağız peki :p
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Kavga kaçınılmaz olunca çıkarıp elma soyarsınız anca onunla :) şiddetin hiç bir hali kabul edilebilir değil en güzeli sen büyüksün diyip geçmek.
ha şartlar adil ve işin içinde bir hile yoksa (bıçak sopa) en uygunu biraz kendini savunmayı bilmek öyle patara çutara değil harbiden kendini savunmayı bileceksin gerek mental gerek fiziksel anlamda, eğer böyle bir sorun yaşasam haklı olduğumu da bilsem ve karşıda ki kişinin stres ve gerginliğinden korktuğunu anladığım anda dalarım (eğer kavga kaçınılmaz ise) tabi ki de geri adım atan birine yüklenmek hoş olmaz yani delikanlılık kitabında o yazmaz ondan bahsetmiyorum.
saldıran içinde öyle bıçağı çekiyim vurıyım demek kolayda icraatı zordur o sebeple gözü biraz karartmak hayatta kalma ihtimalini bana kalırsa yükseltir. en azından etkisiz hale getirip uzaklaşmak en iyi seçimdir. aksi taktirde adam seni pıstırıp keyfi olarak vurabilir her türlü. hoş değil :)
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Memlekette bir tane delikanlı kalmamış, bıçak, sopa, kavganın da bi haysiyeti var, atarsın yersin 2-3 yumruk stres boşalır daha sonra konuşarak anlaşırsın bu ne aq
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Olaya bak kavga çıkmasın diye uğraşacağımıza adam nasıl yerle bir edilir bıçak çekilir onu öğretiyoruz. Adam olmayız la biz.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Hocam senin üye adıyla bu yorumun uyumsuzluğunu n'apacağız peki :p

dediğim gibi sevimli bir kullanıcı adı :) benim motosiklette de gerivites yok bende de. Ha bu zamana kadar hiç kaçmadım mı kaçtım :) minibüsün içinde 7-8 kişi vardı (sultanbeylide) normal döveceklerini bilsem kaçmazdım ama kesin öldürürlerdi, yaşamak güzel geldi :queen:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bu motorcu hatalı desek bile bu puşt otomobil sürücüsünün bir araba küfür etmesini haklı göstermez.Taşşaklarına o bot ile sağlam bir tekme geçireceksin sabaha kadar orda yatar.O puşt oğlu puşt otomobil sürücüsüne ettiği küfürlerin aynını biri etse neler yapar acaba.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Kendini savunmak yerine boş yere konuşan kameraya oynayan bi motorcu daha gerçekten kendını tehlıkede hıssetse o adama coktan saldırmıs olurdu
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
foto-gizli_kamera.jpg
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
120
video boyunca "tipini siktigim" diyerek kisisel "tipini siktigim" kufurunu etme rekorumu kirdim.Ama ben mal gordum de bu kadar mal motorcuyu bir arada gormemistim.hele hele yaptiklari yorumlara gel. sanirsin hic bir sofore aminakoyim dememis adamlar. bilader gecmis olsun yaptigin korkaklik falan degil. umarim o keko kendisi gibi birine bulasirda 32 yerinden ozelliklede makatindan bicaklanir.
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Sevgili Çift Silindir kardeşim;

İlk hata karşılıklı olarak sinyal vermeden sağ şeride geçmeye karar veren iki sürücüye ait.
Sonraki hata arkadan takip mesafeni korumadan hızlı bir şekilde gelip çarptın orası da senin hatan kardeşim.
Haa adamın a...ına koyarak kavgayı çıkaran da sen olmuşsun be kardeşim.

İnan bana adamda da çok iyi sabır varmış ki seni bıçaklamıyor.
Sen orada alttan almaya başlamasan adam seni süzgeç gibi asacakmış duvara.
Tabi işin bir de savunma kısmı var ki orada sen de iyi dayandın.

Böylesi bir duruma gelmemek için kaskındaki kameranın çıkma vakti gelmiştir diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olayı başlatma şeklin bence baya bi hatalı.tabi adamına da denk gelmişsin.ayrıca küfür ediyorsan devamını getiriceksin.ayrıca adam araca yöneliyor ne yapıcağını bekliyorsun?polisi aradınızmı?el kol kırıldıysa zaten artislik yapamazsın başında direk polisi aricaktınız.tabi bu olay benim başıma gelse kolumda sağlam olsaydı kafa göz ana avrat o arabaya girerdim.küfür etmende enteresan bir durum yok karşındaki insan değil.hapis falan olmasa çekip vur inan rüyana bile girmez.sokak köpeği kadar değeri yok.çok geçmiş olsun ülkenin özetini geçmişsin.tavsiyem plaka zaten belli sahibini bulup gereğini yapman olur.o esnada polis gelmediyse dahada aramanı tavsiye etmem.ya sineye çekicen yada dediğim gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trafikte oluşabilecek saldırıları savunma için ise bıçak yersiz bir alet olur. Eldiveni çıkar montun onunu aç bıçağı belinden çıkar bıçağı aç falan :D

Askerliğimin 3 ayını Kosova'da barış gücü harekatı olarak yaptım. Oradaki Komutanımın hediyesi 😊
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Videoda verilen dersler;

- Motor nasıl kullanılmaz.
- Otomobil nasıl kullanılmaz.
- Kaza sonrası nasıl davranılmaz.
- İnsanlar arası ilişkilerde nasıl davranılmaz.
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Araba sinyal vermeden şerit değiştirdiği için hatalı tamam, ama videoyu çeken arkadaş da sinyal vermemiş.
İki şerit birden değiştirip arabanın sağına geçmiş ki bu epeyce riskli.
Bu arada ilk küfrü de motorcu etmiş.

Daha kötü videolara da denk gelebilirdik.
Sakin olmak, sakin kalmak lazım.
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
https://www.youtube.com/watch?v=lMphb6cNScM#t=1m25s

İnsanlar nerede, biz neredeyiz. Yayanın gülümsemesi, otobüs şöförünün insanlığı.

Heyyy, hey...

-Aynen o çok iyi ya. O adam dünya çapında ünlü :cat:


-Motorluda da suç var ama o durumda haklı iken haksız duruma düştü. Adam direk kırıyor çünkü daha büyük kusurlu onu gördüm ben. Video ya gelince an lık sinirle küfür etmiş olabilir motorcu. Ama gebertirim seni felan demesi ileri kaçmış. Adam en başta uyarıyor küfür etme diye aslında.Ama tip olarak belli zaten ne olduğu, dünyaya sahip olan üstün insan. Bu tür durumda SAKİNCE konuşulduğunda herzaman haklı olursunuz. Adam eşi ile kavga etmiş olsa veya borç batağında olsa o sinirle saplasa bıçağı daha mı iyi ? Yani seni gebertirim gibi bir kelime kullandıktan sonra ya kaska kıyafete güvenip dalacaksın yada dikkat edeceksin söylemeyeceksin o tür kavga başlatcak kelimeler.

Sakinlik herzaman kazanır !

- Düşünce : Plakalık felan yoksa acaba ilk başta adam artistlenmeye başladığında kafa atıp kask ile biraz dövüp kaçsa olur muydu :D
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Nedir bu neyi nasıl savunulacak ? Araba kullanan kişi ölüme sebep olabilirdi doğru.. Fakat kim olmadığını bilmediğin bir adama a.q seni burda öldürürüm dedikten sonra bu iş bitmiştir. Adam arabadan gidip belki silah çıkaracaktı ? neye nasıl bukadar güveniyorsunuz ben anlamıyorum. Eğer çok güçlü ve adamı indirebilecek kapasitedeyseniz neden başta koymuyorsunuz birtane ? Yok kolum kırılmış olabilir yok vs..

Artık şu foruma üye olan ve istanbulda motosiklet süren herkesin bilmesi gereken şey eğer motosikletinizden inip bir adama küfür ediyorsanız ölmeye göze almışsınız demektir.. Adam araçtan hertürlü alet ve ekipmanla inebilir.. Canınız bu videodaki kadar ucuzsa sonradan tamam abi kaçmıyorum burdayım demeye gerek yok.

Bukadar video çeken belirli bir hayran kitlesine sahip bir motosiklet sürücüsüne yakışmayacak ve kötü örnek olacak bir davranış olmuş.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Nedir bu neyi nasıl savunulacak ? Araba kullanan kişi ölüme sebep olabilirdi doğru.. Fakat kim olmadığını bilmediğin bir adama a.q seni burda öldürürüm dedikten sonra bu iş bitmiştir. Adam arabadan gidip belki silah çıkaracaktı ? neye nasıl bukadar güveniyorsunuz ben anlamıyorum. Eğer çok güçlü ve adamı indirebilecek kapasitedeyseniz neden başta koymuyorsunuz birtane ? Yok kolum kırılmış olabilir yok vs..

Artık şu foruma üye olan ve istanbulda motosiklet süren herkesin bilmesi gereken şey eğer motosikletinizden inip bir adama küfür ediyorsanız ölmeye göze almışsınız demektir.. Adam araçtan hertürlü alet ve ekipmanla inebilir.. Canınız bu videodaki kadar ucuzsa sonradan tamam abi kaçmıyorum burdayım demeye gerek yok.

Bukadar video çeken belirli bir hayran kitlesine sahip bir motosiklet sürücüsüne yakışmayacak ve kötü örnek olacak bir davranış olmuş.

+bunu neden yayınlıyor. kaç para kazanıyor yani değer mi. ben utanırım böyle birşey başıma gelse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst