Motosiklet sürücüsüne bıçakla saldırdı. (video)

Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
171
Aynı olay başıma geldi eskilerden ..Beyaz renault 19 yola laaps diye atladı karşıya geçti o zamanlar ergenliğin verdiği ateşle takibe koyuldum sellektorler vs adam açtı cami çek sağa vs yaparak sıkıştırdı beni, torpido gözünden de birşeyler çıkartmaya koyuldu ben de hemen r yaptım ,uzadım ordan tabi hayati reflekslerden:D
Orda dursam o adam büyük ihtimalle beni bıçaklayip birkaç yıl yatıp çıkacaktı.Benim kaybedecek çok şeyim var ama bu gibilerin pek birşeyi yok ,bıçak taşımanız da tinerci vs gibi tipler harici pek bir işe yaramaz anca onları korkutursunuz ,ARABADAN SİLAHLA İNEN ADAMA BIÇAK BIÇAĞA GEL Mİ DİYECEKSİNİZ ,en iyisi hiçbir şekilde kavgaya bulaşmamak hiçbir şekilde ne olursa olsun resmi işlemlerin yapılması sırasında soğuk kanlı kalmak gerek...
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494

Arabada iki kişi var durun size göstericem şimdi inin arabadan... vallahi bu arkadaşı hayatta olduğu için tebrik etmek gerek.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
“Tip”’ten akıl sağlığı raporu ile temelli akıl hastalıkları hastanesine kapatılmayı ip ile çekiyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Motosikletlerde geri vites pek olmuyor. Ama olunca da güzel oluyormuş :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lahanayı yerken katır kıtır ,
Sapına gelince ,
MEEEEEEE.....
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Adam kasıtlı olarak motosikletin üzerine kırmış öküzün teki de , bu vlogger bir gün böyle biriyle karşı karşıya gelecekti zaten kaçış yok.

Adam pısırığın teki çıksa küfüre devam ederdi ama :mrgreen: En güzeli olayı bu raddeye getirmemek.

Akıllanmıştır artık. Gerçi ekmeğine yağ sürüldü o da ayrı mevzu.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Olmadı kaza olmuş adam sana doğru geliyor malum sinirler gerilmiş sen küfür ediyorsun ( bir de tahrik ediyorsun canımı sıkma seni elimden alamazlar gebertirim seni ) burada işi şirazesinden çıkaran sensin. Dua et o bıçağı takmamış her adam o küfürü kaldıramaz.

Kaza olayına da gelirsek sen % 100 haksızsın adamı arkadan gelip sağdan geçmeye kalkıyorsun oda sağ şeritte geçmeye çalışınca kaza oluyor. Artı kafadan küfür ediyorsun.

Dua et şanslı günündeymişsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Gereksiz bi "vlogger".
Ölerek tükenmeleri dileğiyle.

"Ölmesini istemek zalimlik değil mi ?" demeyin.
Hocamın da dediği gibi; "Cehalet ancak ölerek biter, tabi ki yeni gelen nesli eğitirseniz."
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
yav hani bir laf vardir yiyemeyecegin seyin altina yatma diye.once bir gecmis olsun denir ee madem atar yaptin devamini getireceksin

benim anlamadigim boyle bir kac video daha vardi motorcuların rezil olduğu. bir insan niye bunu yayinlar ki? milletin dalga geçeceğini bildiği halde
 
Katılım
8 Haz 2015
Mesajlar
56
Eeee niye küfür edip herifin arabaya gitmesine müsaade etti ? Neden geri vites yaptı ?

Tamam alttan almak falan eyvallah ama bana bu kadar küfür etse, eve gittiğinde tanınmayacak hale getiririm onu . Ana avrat sövmek nedir lan ?

Bence geri vites yapmasının tek nedeni kolunun kırılmış olabileceğini düşünmesi. Yoksa bu arkadaşın başka videolarında iki kişiye de rahat rahat atar gider yaptığını biliyoruz, cüsse olarak çok korkacak bi tip değil sanırım. Adam arabasına bıçak almaya giderken saldırabilirdi, anlamıştır emanet alacağını, durmasını ben koluna bağladım.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
Olmadı kaza olmuş adam sana doğru geliyor malum sinirler gerilmiş sen küfür ediyorsun ( bir de tahrik ediyorsun canımı sıkma seni elimden alamazlar gebertirim seni ) burada işi şirazesinden çıkaran sensin. Dua et o bıçağı takmamış her adam o küfürü kaldıramaz.

Kaza olayına da gelirsek sen % 100 haksızsın adamı arkadan gelip sağdan geçmeye kalkıyorsun oda sağ şeritte geçmeye çalışınca kaza oluyor. Artı kafadan küfür ediyorsun.

Dua et şanslı günündeymişsin.
aynı yorumu bende yapmak isterim..adamın arkasına hızlıca geliyor...bence arabalı korkudan şerit değiştirdi..zaten bu vlogger heryol benim tavrında hareket ederek insanlara mal,sığır gibi kelimeler kullanarak tahrik ediyor karşı çıkanada bak kamera var deyip korkutuyor..
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Yav artık kaldırın şu haberi anasayfadan. Ben foruma her girdiğimde bu tipi görmek zorunda mıyım?
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Motorcunun kendini yok yere riske atip yanlis yerden gaz acip darbeye maruz kalmasiyla ilgili mesajlarimi yazmayacagim.

Yazacaklarim arabadan inen adamdan itibaren basliyor. Kaza sonrasi adam elleri cebinde inmis salina salina yuruyor.

E bu herif kavga edecek, uste cikacak, laf dinlemeyecek, magara adami demek zaten? Sen insanimizi tanimiyor musun?

Tartisma olmaz boyle sartlarda. Sen durdun, o da durdu arabadan o sekilde indi mi, diyalog yok magara kanunlari var. Agzini burnunu ya dagitacaksin o adamin ya da sana vurmasina ragmen yoluna devam edeceksin. Baska bir alternatif yok burada. Oyle oldu boyle oldu yok.

Zaten bu gercekler dusunulemedigi icin videoki sonuc gerceklesmis. magara adamiyla duzgun turkce konusan gencin drami.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcunun kendini yok yere riske atip yanlis yerden gaz acip darbeye maruz kalmasiyla ilgili mesajlarimi yazmayacagim.

Yazacaklarim arabadan inen adamdan itibaren basliyor. Kaza sonrasi adam elleri cebinde inmis salina salina yuruyor.

E bu herif kavga edecek, uste cikacak, laf dinlemeyecek, magara adami demek zaten? Sen insanimizi tanimiyor musun?

Tartisma olmaz boyle sartlarda. Sen durdun, o da durdu arabadan o sekilde indi mi, diyalog yok magara kanunlari var. Agzini burnunu ya dagitacaksin o adamin ya da sana vurmasina ragmen yoluna devam edeceksin. Baska bir alternatif yok burada. Oyle oldu boyle oldu yok.

Zaten bu gercekler dusunulemedigi icin videoki sonuc gerceklesmis. magara adamiyla duzgun turkce konusan gencin drami.
Otomobilden inen adam hakkında konuşmaya gerek yok zaten.
Asıl mağara adamı o düzgün konuşan genç Onur hocam, bi başka videosunda yok yere kendisine kusura bakma diyen işçilere katana gösteriyor. El elden üstündür, el yaprağını yemeyen kendininkini kobra sanar olayı bu 😀 İlkten adamı haksız buldum ama önceki videolarada bakınca elemanın böyle birşey yaşaması gerekiyormuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
Kendini savunmak yerine boş yere konuşan kameraya oynayan bi motorcu daha gerçekten kendını tehlıkede hıssetse o adama coktan saldırmıs olurdu

insanları tanımadan eleştiriyorsunuz normalde soğuk kanlı kavgadan kaçan ve insanlara yardımcı olmaya çalışan bir insan adamın iyi misin diye sormak yerine gidip arabasına bakması siniri bozmuş ve o anlık sinirle küfür etmiş
Belki de düşündüğü şey kaybedecekleri veya saldırırsam haksız durumuna düşerim endişesidir zaten kolum kırılmış olabilir diyor konuşmasında da
bıcak çeken bir insana saldırmakta ne kadar doğru tartışılır sallama bir hamle sizi öldürebilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

Gereksiz bi "vlogger".
Ölerek tükenmeleri dileğiyle.

"Ölmesini istemek zalimlik değil mi ?" demeyin.
Hocamın da dediği gibi; "Cehalet ancak ölerek biter, tabi ki yeni gelen nesli eğitirseniz."

Sizin yorumlarınızı takip ediyordum ve saygı duyuyordum bu saatten sonra saygım kalmadı.Tanımadığınız insanı bir video ile bu şekilde yargılamak ölmesini temenni etmek size yakışmadı.İnşallah böle bir duruma düştüğünüzde aynı kelimeleri sizin içinde sarf etmezler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------

haberlere konu olan bu video da aynı insana ait
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Adam kasıtlı olarak motosikletin üzerine kırmış öküzün teki de , bu vlogger bir gün böyle biriyle karşı karşıya gelecekti zaten kaçış yok.

Adam pısırığın teki çıksa küfüre devam ederdi ama :mrgreen: En güzeli olayı bu raddeye getirmemek.

Akıllanmıştır artık. Gerçi ekmeğine yağ sürüldü o da ayrı mevzu.

Akıllanmamıştır, o kapasite yok bu çocukta, birgün daha sert bir kayaya çarpar, fakat iş işten çoktan geçmiş olur. kamera kullanmadığı bir günde kim vurduya gider.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst