motosiklet sürücüsü kadın doktor chp istanbul il başkanı seçildi

Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Hakikaten anlam veremiyorum. Ne olursan ol yine gel hareketi mi bu ? İpini koparan ağzına Atatürk'ü alan partiye giriyor. Bu ne lahana, karnıbahar, sucuk turşusu..
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Acaba Cumhurbaşkanlığı CHP'ye ne zaman plaket verecek AKP'ye katkıları için?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Bu elemanlar ya hesap bilmiyor, ya da hiç dayak yememişler.:p

Lan, çeyrek domuz ne? Porsiyondur o.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Soruşturma açılmış hakkında. Az önce bildirim geldi bir haber uygulamasından.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Soruşturma açılmış hakkında. Az önce bildirim geldi bir haber uygulamasından.

Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştiren arkadaşlar için iyi bir ders , Ak parti gibi küçük esnaf kafasının geliştirilmiş versiyonu bir parti ile mücadele ediyorsanız açığınız olmamalı , şu an kim gelse açığı aranıyor.
Ak Parti boğazına kadar pisliğe gömülmüş olsa bile algıyı devlet gücünü de arkasına alarak iyi yönetiyor.
Sosyal medya ajansları benim tahminime göre 6-7 bin trole iş sağlıyor vardiyalı olarak.
http://www.bbc.com/turkce/haberler/2015/05/150515_akp_sosyal_medya

Bu arada Melih Gökçek'in yerine gelen Ankara Belediye başkanı geçmiş yönetimin tüm vukuatlarını bilardo stilinde açıklıyor :D , sektire sektire.

http://www.hurriyet.com.tr/rant-esasli-imar-olmayacak-bunlar-oldu-allah-rahmet-eylesin-40709377
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
CHP ye de bu yakışırdı. Tebrik ediyorum. Modern türk kadınının olması gereken yerdir. Yobazlar hiç vakit kaybetmeden karalamaya çalışmışlar. Onlarda yok tabi...
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Ermeni sevici, sözde soykırım olduğunu iddia edip insanları dışarı dökmüştür. Bu memleket ne çektiyse Atatürk'ün gölgesini arkasına alanlardan çekti. Türk toplumunun en hassas noktası Atatürk hal böyleyken bu ismi kullanarak arka planda yapmadıkları pislik kalmadı. Sezgin tanrıkulu, eren erdem, mahmut tanal, ilgezdiler, kaftancıoğlu gibi nice antipatik ve türklükle bağdaşmayan vekiller oldukça sittin sene x 10 sene daha zirveyi göremeyecekler.

Ayrıca yazdıklarınızda da %100 haklısınız. Hiçbir parti, kuruluş, cemiyet; chp'nin iktidara verdiği desteği vermediler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
Siyasi gorusum uymamasina ragmen kendisi de ordu mesudiyeli olduğu icin seçildiğinde takdir ettim. Fakat kendisi yeni dönem chplilerden cıktı. Ataturkcu-ulusalci kesimden degilde hdp sempatizanı kesimden.Klasik kemal kilicdaroglu tayfasından anlayacaginiz.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Çok karıştı ortalık gene tayyibe verecem
DTV7j0OXkAEC0EC.jpg
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Durumu öğrendikten sonra, SAYIN Kaftancıoğlu için kullandığım hanımefendi lafzını geri alıyorum.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
19
herkes bir ağızdan anlamadan dinlemeden linç kampanyası başlatırsa soruşturma da açılır hapse de atılır. linç öyle yaygın ki ülkemde yoldan geçerken birini dayak yerken görünce bir tekme atmak için sıraya girenler var. bu kadar üstüne gidilince bu hanımefendiyi savunmak içimden geldi.
"mustafa kemalin askerleriyiz" demek yerine "mustafa kemalin yoldaşlarıyız" diyelim demiş. burdan kim ne anlam çıkarıyor bilmiyorum ama ben manayı "asker toplum" kafasından "özgür düşünen toplum" kafasına geçmek gerekliliğine yoruyorum. asker toplumdan yaratıcılık çıkmaz, çığır aşan düşünce çıkmaz, geçmişin ezberlenip tekrarlanması dışında birşey çıkmaz. inkılapçılık ve laiklik ilkelerini dikkate aldığınızda canan hanımın düşüncelerinin daha tutarlı olduğunu anlayabilirsiniz. kurucu önderimiz mustafa kemal atatürk bugün yaşasaydı ilkelerinin insanlarda ne kadar içselleştirilip içselleştirilmediğine bakardı. demokrasi kültürünün kurumsallaşıp kurumsallaşmadığına bakardı. kendi ideolojisine ve heykellerine biat edilip edilmediğine değil. göstermelik takvim atatürkçülerinin bir lidere biat eden günümüz çomarlarından farkı yok maalesef. yüzyılların monarşi geleneği içlerine işleyen bir toplum olduğumuzu düşünecek olursak olup bitenler gayet normal gibi. bir mesele de ermenilerle ilgili söyledikleri, bu resmi tarihle hesaplaşma ihtiyacı duyan bir ülke için gerekli bence. unutmayınız ki siz gerçekleri kabul etmek istemeseniz de gerçekler gerçek olma özelliklerinden hiçbirşey kaybetmezler. 1915 li yıllar, hakikatleri araştırma tarihi ortaya çıkarma için çok eski tarihler değil, böylesi girişimler de var. hayko cepkin isimli şeker gibi bir adam tanıyorum o da ermeni ve ermeni oluşu beni asla rahatsız etmiyor, bu durumdan kim neden rahatsız oluyorsa ırkçı mıyım acaba diyerek kendini sorgulamalı. 2018 dünyasında ayıplanan bir durum ırkçılık. bir yurttaşın ermeni, türk, kürt, laz arap vs olması değil vatandaşlık görevlerini yapıp yapmadığına insanlara katkı sunup sunmadığına bakmalıyız. tarihi düşmanlar diyerek kategorize edip topyekün bir halka düşmanlık güderseniz, yaşlandığınızda kendinizden utanırsınız; kandırılmışız diyerek maziyi anarsınız. nuriye ve semih isimli açlık grevi direnişçilerine destek verince dhkpcli olduğu da yazılmış bu meseleyi insan hakları çerçevesinde ele alan binlerce aydın insandan biridir diye tahmin ediyorum.
canan hanımı tanımam bilmem, belki tanımış olsam hiç hoşlanmayacağım (siyasetçileri genellikle samimiyetsiz bulurum) bilemiyorum orasını ama herkes bir ağızdan linç edince tersinden bir sempati beslemeye başladım.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Pek çok konu hakkında sözlerini onaylamasam da, bizim toplumumuzda da aykırı düşüncelerin yeri olmadıkça hiç bir yere gidemeyiz, bir şekilde bunla yaşamayı becermemiz lazım.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714






anladık, dinledik, gördük ondan sonra linç kampanyası başlattık. bu ülkenin değerleriyle oynarsa kaçınılmaz sona razı olacak. tüm bu tiplerin malum partide toplanması da ilgi çekici, eski chp yok artık çok değişik, özünü kaybetmiş bir parti var.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
[url]https://i.hizliresim.com/BLRBaj.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/gO41PL.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/Oo3Xr0.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/VrgJBV.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/4aZJ9Q.jpg[/url]

anladık, dinledik, gördük ondan sonra linç kampanyası başlattık. bu ülkenin değerleriyle oynarsa kaçınılmaz sona razı olacak. tüm bu tiplerin malum partide toplanması da ilgi çekici, eski chp yok artık çok değişik, özünü kaybetmiş bir parti var.

bunların üzerine hala "farklı düşünenler" sıfatına sokmaya çalışmayın artık yani. gerçekten "farklı" düşünen insanlarımıza hakaret edersiniz
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
[url]https://i.hizliresim.com/BLRBaj.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/gO41PL.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/Oo3Xr0.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/VrgJBV.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/4aZJ9Q.jpg[/url]

anladık, dinledik, gördük ondan sonra linç kampanyası başlattık. bu ülkenin değerleriyle oynarsa kaçınılmaz sona razı olacak. tüm bu tiplerin malum partide toplanması da ilgi çekici, eski chp yok artık çok değişik, özünü kaybetmiş bir parti var.

Sosyal medyada paylaştığı çoğu şeyi bende onaylamıyorum ve aralarında beni gerçekten oldukça sinirlendiren şeyler var ama modern toplumlar sorunları linç ile değil kanunlar ile çözer.Eğer bir toplumda bu kadar linç eğilimi varsa 2 olasılık vardır.

-Bu bu toplumun adalete ve devlete güveni kalmamıştır,kendi adaletini sağlamaya çalışıyordur.
-Bu toplum şiddet,öfke,cehalet dolu ilkel bir toplumdur.Öfkesini kusabileceği kendinden farklı bir şey arıyordur.

Zamanında terör örgütleri ile masaya oturan,dağdan inen teröriste harçlık veren,şehitlere kelle diyen,teröristlerin tanıklığı ile askerimizi subayımızı yargılayan,devletin içine bizzat kendi elleri ile soktuğu cemaatlerle el ele subaylarımıza iftira atan,ordunun yapısını bozan,terörist başına "sayın",şehitlere "kelle",bu ülkenin kurucularına "ayyaş" diyenlere,Türk kelimesinden bile utananlara,bu ülkenin topraklarını parsel parsel satanlara ve artık aklıma gelen gelmeyen bu ülke alehine icraatlar yapmış şahıslar içinde de linç kampanyası başlattınız mı?
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Sosyal medyada paylaştığı çoğu şeyi bende onaylamıyorum ve aralarında beni gerçekten oldukça sinirlendiren şeyler var ama modern toplumlar sorunları linç ile değil kanunlar ile çözer.Eğer bir toplumda bu kadar linç eğilimi varsa 2 olasılık vardır.

-Bu bu toplumun adalete ve devlete güveni kalmamıştır,kendi adaletini sağlamaya çalışıyordur.
-Bu toplum şiddet,öfke,cehalet dolu ilkel bir toplumdur.Öfkesini kusabileceği kendinden farklı bir şey arıyordur.

Zamanında terör örgütleri ile masaya oturan,dağdan inen teröriste harçlık veren,şehitlere kelle diyen,teröristlerin tanıklığı ile askerimizi subayımızı yargılayan,devletin içine bizzat kendi elleri ile soktuğu cemaatlerle el ele subaylarımıza iftira atan,ordunun yapısını bozan,terörist başına "sayın",şehitlere "kelle",bu ülkenin kurucularına "ayyaş" diyenlere,Türk kelimesinden bile utananlara,bu ülkenin topraklarını parsel parsel satanlara ve artık aklıma gelen gelmeyen bu ülke alehine icraatlar yapmış şahıslar içinde de linç kampanyası başlattınız mı?

Sosyal medya iste elestirir bu normal. Ayrica dediginiz gibi adalet isliyor su anda kadin hakkinda sorusturma baslatildi.

Konumuz su an bu vekil diger konularada sicrarsak yararli bir konu olmaz ancak belirteyim bahsettiginiz zamanlarda da tepkimi koydum. Gezi parki olsun berkin elvan olsun 1 mayis olsun ygs sifre skandali olsun tum yuruyuslere katildim ve yapilanlarin karsisinda durdum tabi daha sonra bu yuruyuslere daha sonra katilmamaya basladim isin rengi degistigi icin.

Ortada suc var ve gerekli islemler yapiliyor zaten, halk da tepkisini gosteriyor hassas oldugu konularda ne guzel iste.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Konumuz su an bu vekil diger konularada sicrarsak yararli bir konu olmaz ancak belirteyim bahsettiginiz zamanlarda da tepkimi koydum. Gezi parki olsun berkin elvan olsun 1 mayis olsun ygs sifre skandali olsun tum yuruyuslere katildim ve yapilanlarin karsisinda durdum tabi daha sonra bu yuruyuslere daha sonra katilmamaya basladim isin rengi degistigi icin.

Tebrik ederim çok güzel özetlemişsin.Nerede halk toplanıp beraber tepkisini göstermeye çalışsa pekeke yandaşları ortaya çıkıp bir çuval inciri berbat ediyor.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
bazı ifadelerini takdir ettim.

Gericilerle bölücülerin ittifakı 500 yıl geriye gidiyor. Hiç şaşırtıcı değilsin.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Sadraf kardeş ceHApeyi eleştirmişsin Türkçü değil, bu kafayla iktidar olamaz diye. Arapçı akabe n'olcak peki ?

Anlıyorum ve görüyorum ki hanmfendinin pekaka ve onların siyasi uzantılarıyla al-gülüm ver gülüm yapma çabaları pek hoşunuza gitmemiş. 'Barış' süreciyle ilgili yorumlarınızı da alabilir miyiz. Hani şu akabe hokumetinin TERÖRİSTLERİ SINIRDA DAVUL ZURNAYLA KARŞILAYIP Bİ DE AYAĞINA DEVLETİN HAKİMİNİ SAVCISINI GÖTÜRDÜĞÜ SÜREÇ.


Hanmfendide malesef "g..e geldi aşkımız, ikimiz de şaşkınız" sendromu sezdim. Atatürk'ü anlamadan vatansever olduğunu iddia etmesi komik. Terör örgütü uzantılarıyla ilgili sosyal medya mesajları vatansever olduğu iddiasında olan biri için trajik. ceHApe belki 4 harflilerin oylarını almak istiyor, ama kazanacağından fazlasını kaybedecek bence.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst