Soruşturma açılmış hakkında. Az önce bildirim geldi bir haber uygulamasından.
[url]https://i.hizliresim.com/BLRBaj.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/gO41PL.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/Oo3Xr0.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/VrgJBV.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/4aZJ9Q.jpg[/url]
anladık, dinledik, gördük ondan sonra linç kampanyası başlattık. bu ülkenin değerleriyle oynarsa kaçınılmaz sona razı olacak. tüm bu tiplerin malum partide toplanması da ilgi çekici, eski chp yok artık çok değişik, özünü kaybetmiş bir parti var.
[url]https://i.hizliresim.com/BLRBaj.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/gO41PL.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/Oo3Xr0.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/VrgJBV.png[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/4aZJ9Q.jpg[/url]
anladık, dinledik, gördük ondan sonra linç kampanyası başlattık. bu ülkenin değerleriyle oynarsa kaçınılmaz sona razı olacak. tüm bu tiplerin malum partide toplanması da ilgi çekici, eski chp yok artık çok değişik, özünü kaybetmiş bir parti var.
Sosyal medyada paylaştığı çoğu şeyi bende onaylamıyorum ve aralarında beni gerçekten oldukça sinirlendiren şeyler var ama modern toplumlar sorunları linç ile değil kanunlar ile çözer.Eğer bir toplumda bu kadar linç eğilimi varsa 2 olasılık vardır.
-Bu bu toplumun adalete ve devlete güveni kalmamıştır,kendi adaletini sağlamaya çalışıyordur.
-Bu toplum şiddet,öfke,cehalet dolu ilkel bir toplumdur.Öfkesini kusabileceği kendinden farklı bir şey arıyordur.
Zamanında terör örgütleri ile masaya oturan,dağdan inen teröriste harçlık veren,şehitlere kelle diyen,teröristlerin tanıklığı ile askerimizi subayımızı yargılayan,devletin içine bizzat kendi elleri ile soktuğu cemaatlerle el ele subaylarımıza iftira atan,ordunun yapısını bozan,terörist başına "sayın",şehitlere "kelle",bu ülkenin kurucularına "ayyaş" diyenlere,Türk kelimesinden bile utananlara,bu ülkenin topraklarını parsel parsel satanlara ve artık aklıma gelen gelmeyen bu ülke alehine icraatlar yapmış şahıslar içinde de linç kampanyası başlattınız mı?
Konumuz su an bu vekil diger konularada sicrarsak yararli bir konu olmaz ancak belirteyim bahsettiginiz zamanlarda da tepkimi koydum. Gezi parki olsun berkin elvan olsun 1 mayis olsun ygs sifre skandali olsun tum yuruyuslere katildim ve yapilanlarin karsisinda durdum tabi daha sonra bu yuruyuslere daha sonra katilmamaya basladim isin rengi degistigi icin.
bazı ifadelerini takdir ettim.