Motosiklet Sürücülerine Ücretsiz Köprü Geçişi Müjdesi..

Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Ben istanbulda yaşamıyorum ama 15 sene önce yapılması gereken şeyler şimdi yapılıyor ne yani sebep nedir ? İstanbulu tekrar kazanmak milyarları tekrar cebe indirmek çünkü sebep açık ve net. Siz artık ötv ve kdvyi komple motosikletten kaldırsanız bile oy yok size sayenizde dükkan sahibi olsak bile sıfır motosiklet alamıyoruz ev alamıyoruz araba alamıyoruz. Ekonomik krizi soktunuz, vergiyi soktunuz,cezaları soktunuz. Artık yok bundan sonra milletin hakkını savunan kazanacak.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
Köprü bedava olsa ne olur 8 bin TL olmuş 50 cc scooter köprüyü bedava yapacaklarına ÖTV yi kaldırsınlar ben köprü parası ödemeye razıyım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------


inançlı biri misin bilmiyorum ama köprü kamuya ait ve orada 80 milyon insanın hakkı var.Kaçak geçebilirsin kar sayabilirsin ama bunun elbet bir hesabı olacaktır bunu unutma kardeşim

İnançlıyım kendimce elhamdülillah müslümanım tabikide Ortak bir şey kamuya ait haklısın bunun hakkı varmı yokmu onu yaradan rabbim bilir fani kimse bilemez sımdı bedava olunca bız arac sahıplerının hakkına gırmıcek mı ? yada bugune kadar odedık ve arabalarla beraber aynı rakamı odedık buda hak degıl mı ? hak hukuk muhabbetıne gırersek cıkamayız sonuc olarak benım dusuncem su dur evet bır para alınmalı ama arabalarla aynı bır rakam degıl not; Plakam acık bır sekılde gezıyorum app plaka ufak ama nedense kopru gecıslerınde gormuyor kamera ve hsabımdan dusmuyor
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Büyük düşünür Binali Yıldırım'ın vecizelerinden birini paylaşıyorum.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnançlıyım kendimce elhamdülillah müslümanım tabikide Ortak bir şey kamuya ait haklısın bunun hakkı varmı yokmu onu yaradan rabbim bilir fani kimse bilemez sımdı bedava olunca bız arac sahıplerının hakkına gırmıcek mı ? yada bugune kadar odedık ve arabalarla beraber aynı rakamı odedık buda hak degıl mı ? hak hukuk muhabbetıne gırersek cıkamayız sonuc olarak benım dusuncem su dur evet bır para alınmalı ama arabalarla aynı bır rakam degıl not; Plakam acık bır sekılde gezıyorum app plaka ufak ama nedense kopru gecıslerınde gormuyor kamera ve hsabımdan dusmuyor
Kimsenin niyetini bilemeyiz, ancak tehlikeli olabilecek yorumlar. Çünkü motivasyonun ne olduğunu bilmemekle birlikte, motivasyon kaynağı ihtimalleri arasında para ve çıkar olması bu ciddi tehlikeyi doğurmakta. Mesela para ve çıkar farklı yorum isteseydi getirecek miydik acaba? Çünkü o durumda dini temel ve ahlaki kuralların çok da bir anlamı kalmış olmuyor, çıkarımız doğrultusunda istediğimiz gibi yorumlayabildikten sonra?

İnsanların alması gereken kararlar, çıkarları ile kesiştiğinde objektif davranmaları mümkün olmadığı için bu tip durumlarda karar mekanizmasından çekilirler. Buna ecnebiler "conflict of interest" derler. Mesela bir şirket yöneticisi kendisinin veya bir yakınının maaş artış oranını kendi belirlemez, bağımsız bir komite kurdurup ona belirletir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
motosikleti ve motorcuyu düşünen herkesden allah razı olsun... yok şu partiliymiş yok bu partiliymiş beni ilgilendirmez... benim siyasi görüşümde kimseyi ilgilendirmez... zamanı gelince sandığa gider oyumu veririm... teşekkürler motorcuya bu imkanı sağlayanlara...
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
motosikleti ve motorcuyu düşünen herkesden allah razı olsun... yok şu partiliymiş yok bu partiliymiş beni ilgilendirmez... benim siyasi görüşümde kimseyi ilgilendirmez... zamanı gelince sandığa gider oyumu veririm... teşekkürler motorcuya bu imkanı sağlayanlara...

Ahaa bir ak trol daha.Kardeşim biz bu zamana kadar neden yapılmadı da şimdi seçimleri hiç bir haklı gerekçe göstermeksizin iptal edip seçimleri yeniletince mi aklına geliyor motosiklet kullanıcıları diye tartışıyoruz.Bunun bedava makarna için oyunu satandan bir farkın olmadığını söylüyoruz.Tabi ki senin siyasi görüşün sana kalmış.Köprüler motosiklet kullanıcılarına bedava olacak diyen şahıs su ya ve öğrenci kartına indirimi yapmak bütçeye yük,öyle bir şey olmaz diyordu seçimden önce,sonra kaybedince ben söz verdim o indirim olacak dedi mi,demedi mi?
Şimdi böylesine dönek,yalancı,karaktersiz birine gidip oyunu 3,5 tl için satıp satmamak tabi ki senin elinde.
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Natila adlı kişiye katılıyorum. Elinde bütün imkânlar varken ve hala ellerindeyken yapmayıp, pabuç pahalanınca enayi avlamak için motosikletliye imkan sağlamak derdi varmış gibi yapan uyanıklara teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
125
Zaten geçmediğim köprünün parasını ödüyorum. 3.5 tl de öderim sıkıntı olmaz.

Köprüler belediyenin bile değil sırf seçimi kazanmak için ortaya atılan vaatler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Köprüler belediyenin bile değil sırf seçimi kazanmak için ortaya atılan vaatler
Değil mi? Belediye seçimi için miting yapanın elinde değil mi köprülerin nasıl ücretlendirileceği? Peki ya YSK? Şahsen elindeki güce ve kontrole rağmen hâlâ bizi adam yerine koyup vaadlerde falan bulunduğu için şanslı saymalıyız kendimizi. Üstelik hatamızdan dönmek için bir şans daha verdiği için de teşekkür borçluyuz.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Köprü ücretlendirmesi belediyeye bağlı değil. Şimdi bile yapabilirler. Hatta şimdi Ulaştırma Bakanı ile görüşüp yapmaması için sebep yok, oyunu daha da arttırır.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Güzel olur.
Araba yerine motor kullanımını da teşvik edebilir.
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
Köprü ücretlendirmesi belediyeye bağlı değil. Şimdi bile yapabilirler. Hatta şimdi Ulaştırma Bakanı ile görüşüp yapmaması için sebep yok, oyunu daha da arttırır.

Şu an dediğin gibi bir hamle yapsa sen oyunu atarmıydın bunlara? 16 sene boyunca iktidar onların elindeydi,köprü ve otoyollar da bir arabanın 4 te 1 i kadar yer kaplıyorum,ağırlım ise nerdeyse 10 da biri elle tutulur ne yaptı bu adamlar motosiklet kullanıcıları için? ek gümrük vergilerinden muaf tuttular mı? şu son sene motosiklette ki ötv yi 250cc altın da sıfırlardılar,ekonomi çok daha iyi durumdayken herkesin alım gücü daha iyiyken,dolar buralara kadar çıkmamışken neden yapılmadı? 250cc üstün de %37 ötv nedir arkadaş! çek 250cc üstünde ki ötv yi %10-%15 lere.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Beni ikna etmek kolay değil, daha edebilen yok. Ama madem oy istiyorlar, yapmaları gereken bu. Köprüyü ucuzlatmak için seçilmesi şart değil.
 
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
108
Şimdi adama sormazlar mı,zaten iktidarda siz varsınız neden yapmıyorsunuz yada 25 yılda neden yapmadınız ? Sanki ilk defa aday olan bir parti gibi insanları keriz yerine koyup içi boş vaatler veriyor. Küçükkaya ya seçim gecesi ilk önce İmamoğlu ben kazandım deyip algı yapmaya çalıştı diyor ama tüm Türkiye’nin gözü önünde ilk önce cinali bey çıkıp ben kazandım dedi ve İstanbul’un her yerini teşekkürler İstanbul afişleriyle doldurdular. İnsanları dinden ahlaktan vicdan dan soğuttuk bu mahlukatlar. Artık haberleri izlemeyi midemiz kaldırmıyor ! İşin kötü tarafıda bunlara inanan %50 gibi büyük bir kesim var. Böyle bir toplumda yetişip nasıl faydalı bir birey olunur bilmiyorum doğrusu. Ne iyi etmişim de o pis çukurdan kaçmışım. Allah ordada kalan öbür %50 ye yardım etsin,işleri gerçekten çok zor.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
motosikleti ve motorcuyu düşünen herkesden allah razı olsun... yok şu partiliymiş yok bu partiliymiş beni ilgilendirmez... benim siyasi görüşümde kimseyi ilgilendirmez... zamanı gelince sandığa gider oyumu veririm... teşekkürler motorcuya bu imkanı sağlayanlara...

Motorcular adamın şeyinde değil ne zırvalıyorsun ? Adamlar İstanbulu kaybetmemek için vaat yarışına girmiş. Hele baştakinin elinde olsa tüm 2 tekerleri silecekler. Elim kırılsaydı ona oy verirken.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Akp bu ülkeye çok şey kattı bunu kimse inkar edemez ama artık iyice saçmalamaya başladılar. Madem doğalgaza indirim, motosiklete köprünün ücretsiz olması veya elektrik su faturasında yardım yapabilecek bir bütçen vardı da neden bunca zamandır bunları halka vermedin??

Aynı örnek benzin zammında oldu. Seçimden önce vergiden keserek zammı engellediler, seçimden sonra vergileri arttırıp zama fazlasıyla devam ettiler...
Geçen seçimlerin birinde de asgari ücreti arttırmamışlardı seçimi kaybedip seçimin tekrarlanacağı zaman asgari ücrete ciddi bir zam yapmışlardı. (Bu zam Tamamen muhalefetin başarısıdır.)

İnsan burada soruyor. Kardeşim madem devletin bu imkanları var da sen niye seçimden önce bunca zamandır iktidardayken halka vermiyorsun da seçim kaybedeceğin zaman bunu yapıyorsun?? Bu yapılan net bir şekilde milleti Salak yerine koymaktır. Burada görev halka ve muhalefet partilerine düşmektedir. İktidarı zorlasınlar ki iktidar halka hakkını versin. Malesef bizim iktidardakiler gibi muhalefette de zerre iş yok. 20 senede 1-2 kere hükümeti sıkıştırabildiler o da halka yaradı. Çok sıkıştırsalar halka daha çok yarayacak ama malesef muhalefetimizin durumu da ortada.


Bu arada Osmanlı Tuğrasının kime ne zararı var onu anlamadım. Siz geçmişinizden Osmanlıdan utanıyor musunuz sayın arkadaşlar? Malesef sitenin yaş ortalaması düşük. İyice ekşiye döndü burası da.


Siz Atatürkten de utanırsınız şimdi. Biliyorsunuz ki Atatürk bir Osmanlı Subayıydı.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Akp bu ülkeye çok şey kattı bunu kimse inkar edemez ama artık iyice saçmalamaya başladılar. Madem doğalgaza indirim, motosiklete köprünün ücretsiz olması veya elektrik su faturasında yardım yapabilecek bir bütçen vardı da neden bunca zamandır bunları halka vermedin??

Aynı örnek benzin zammında oldu. Seçimden önce vergiden keserek zammı engellediler seçimden sonra vergileri arttırıp zama devam ettiler...
Geçen seçimlerde asgari ücreti arttırmamışlardı seçimi kaybedip seçimin tekrarlanacağı zaman asgari ücrete ciddi bir zam yapmışlardı.
İnsan burada soruyor. Kardeşim madem devletin bu imkanları var da sen niye seçimden önce bunca zaman kktidardayken halka vermiyorsun da seçim kaybedeceğin zaman bunu yapıyorsun?? Bu yapılan net bir şekilde milleti Salak yerine koymaktır.


Bu arada Osmanlı Tuğrasının kime me zararı var siz geçmişinizden Osmanlıdan utanıyor musunuz sayın arkadaşlar? Malesef sitenin yaş ortalaması düşük. İyice ekşiye döndü burası da.

akp bu ülkeye betondan başka birşey katmadı. Ekonominin hali ortada. Zengini ultra zengin, fakiri fakfakir hale getirdiler. Yandaşların hepsi dolar milyarderi.

Geçmiş ile bu kadar uğraşacağımıza geleceğe baksaydık durum farklı olurdu. Tutturmuşlar bir osmanlı sevdası, osmanlı yıkıldı gitti TC kuruldu. Biz Türküz. Türküm Doğruyum Çalışkanım diyemeyen insanların yönettiği ülkedeki azınlığız. Tarım bitmiş, beyin göçü aşmış başını gidiyor. Biz İmam Hatip Lisesi açıyoruz. Eğitim sistemi bitmiş okeye dönüyor. İşsizlik uçtu gitti. Dövizi zaten söylemeye gerek yok. Bunlardan bahseden bir akpli vekil var mı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst