- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Kaz çevirmesi izliyoruz 1 aydır. Ama iyi çeviriyorlar, her tarafı nar gibi oldu.
Köprü bedava olsa ne olur 8 bin TL olmuş 50 cc scooter köprüyü bedava yapacaklarına ÖTV yi kaldırsınlar ben köprü parası ödemeye razıyım
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------
inançlı biri misin bilmiyorum ama köprü kamuya ait ve orada 80 milyon insanın hakkı var.Kaçak geçebilirsin kar sayabilirsin ama bunun elbet bir hesabı olacaktır bunu unutma kardeşim
Kimsenin niyetini bilemeyiz, ancak tehlikeli olabilecek yorumlar. Çünkü motivasyonun ne olduğunu bilmemekle birlikte, motivasyon kaynağı ihtimalleri arasında para ve çıkar olması bu ciddi tehlikeyi doğurmakta. Mesela para ve çıkar farklı yorum isteseydi getirecek miydik acaba? Çünkü o durumda dini temel ve ahlaki kuralların çok da bir anlamı kalmış olmuyor, çıkarımız doğrultusunda istediğimiz gibi yorumlayabildikten sonra?İnançlıyım kendimce elhamdülillah müslümanım tabikide Ortak bir şey kamuya ait haklısın bunun hakkı varmı yokmu onu yaradan rabbim bilir fani kimse bilemez sımdı bedava olunca bız arac sahıplerının hakkına gırmıcek mı ? yada bugune kadar odedık ve arabalarla beraber aynı rakamı odedık buda hak degıl mı ? hak hukuk muhabbetıne gırersek cıkamayız sonuc olarak benım dusuncem su dur evet bır para alınmalı ama arabalarla aynı bır rakam degıl not; Plakam acık bır sekılde gezıyorum app plaka ufak ama nedense kopru gecıslerınde gormuyor kamera ve hsabımdan dusmuyor
motosikleti ve motorcuyu düşünen herkesden allah razı olsun... yok şu partiliymiş yok bu partiliymiş beni ilgilendirmez... benim siyasi görüşümde kimseyi ilgilendirmez... zamanı gelince sandığa gider oyumu veririm... teşekkürler motorcuya bu imkanı sağlayanlara...
Değil mi? Belediye seçimi için miting yapanın elinde değil mi köprülerin nasıl ücretlendirileceği? Peki ya YSK? Şahsen elindeki güce ve kontrole rağmen hâlâ bizi adam yerine koyup vaadlerde falan bulunduğu için şanslı saymalıyız kendimizi. Üstelik hatamızdan dönmek için bir şans daha verdiği için de teşekkür borçluyuz.Köprüler belediyenin bile değil sırf seçimi kazanmak için ortaya atılan vaatler
Köprü ücretlendirmesi belediyeye bağlı değil. Şimdi bile yapabilirler. Hatta şimdi Ulaştırma Bakanı ile görüşüp yapmaması için sebep yok, oyunu daha da arttırır.
motosikleti ve motorcuyu düşünen herkesden allah razı olsun... yok şu partiliymiş yok bu partiliymiş beni ilgilendirmez... benim siyasi görüşümde kimseyi ilgilendirmez... zamanı gelince sandığa gider oyumu veririm... teşekkürler motorcuya bu imkanı sağlayanlara...
Akp bu ülkeye çok şey kattı bunu kimse inkar edemez ama artık iyice saçmalamaya başladılar. Madem doğalgaza indirim, motosiklete köprünün ücretsiz olması veya elektrik su faturasında yardım yapabilecek bir bütçen vardı da neden bunca zamandır bunları halka vermedin??
Aynı örnek benzin zammında oldu. Seçimden önce vergiden keserek zammı engellediler seçimden sonra vergileri arttırıp zama devam ettiler...
Geçen seçimlerde asgari ücreti arttırmamışlardı seçimi kaybedip seçimin tekrarlanacağı zaman asgari ücrete ciddi bir zam yapmışlardı.
İnsan burada soruyor. Kardeşim madem devletin bu imkanları var da sen niye seçimden önce bunca zaman kktidardayken halka vermiyorsun da seçim kaybedeceğin zaman bunu yapıyorsun?? Bu yapılan net bir şekilde milleti Salak yerine koymaktır.
Bu arada Osmanlı Tuğrasının kime me zararı var siz geçmişinizden Osmanlıdan utanıyor musunuz sayın arkadaşlar? Malesef sitenin yaş ortalaması düşük. İyice ekşiye döndü burası da.