Motosiklet Sürücülerine Ücretsiz Köprü Geçişi Müjdesi..

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Osmanlı tuğrasıyla sorunum yok. Ama aracına tuğra yapıştıran kişinin de Osmanlı'ya yakışır araç kullanmasını isterim, dağdaki ayı gibi değil. O sembolü oraya yapıştırmakla olmuyor. Aynısı Atatürk imzası, Göktürkçe yazılar için de geçerli.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yazdıklarımdan Osmanlı Tuğrası ile sorunum olduğunu çıkartabilen adamın okuduğunu anlamadığını düşünürüm, ayrıca bu detaya takılıp asıl anlatmak istediğimi hiç anlamadığını düşünürüm. Şekilcilik dedim, vatanını sevmek bu gösterişlerle olmuyor dedim, daha bi yığın dedim oğlu dedim. Sonra bi cevap, tam da kastettiğim şeylere örnek gibi geliyor, valla bravo. "Ne kadar anlatırsan anlat karşındaki anlayabildiği kadarını anlar" sözü doğrulanmış adeta. Yazık.

Yazmamak en iyisi galiba.

NOT: (Aslında böyle şeyleri acıklamak ayıp gelir bana ama yazma gereği hissettim) Kitaplığımda İ.Hakkı Uzunçarşılı ve E.Ziya Karal'ın cilt cilt Büyük Osmanlı Tarihi ile Atatürk'ün Nutuk'u yan yana duran adamım, İsmim bile Türk tarihinden seçilmiş doğduğumda, kimse millet, vatan sevgimi sorgulayamaz, ben de kimseninkini sorgulayamam, ama ne milliyetçiliği amaçlarım için çıkarım için kullanırım ne de bunun havasını atarım, çünkü çok saçmadır bana göre, bunu gösteriş için yapanı kolayca anlayabiliyorum çok şükür onu anlatmayı denedim. Anlamayana, yanlış anlayana, canı istediği gibi anlamak isteyene elimden bi şey gelmez, yazdıklarım ortada.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakiyorum da zamaninda AKP'ye toz kondurmayanlar "AKP iyiydi ama..." demeye baslamislar.

Sadece paraya tepki veren insanlar olarak ta kaybimiz cooook buyuk olacak...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Köprü bedava olsa ne olur 8 bin TL olmuş 50 cc scooter köprüyü bedava yapacaklarına ÖTV yi kaldırsınlar ben köprü parası ödemeye razıyım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------


inançlı biri misin bilmiyorum ama köprü kamuya ait ve orada 80 milyon insanın hakkı var.Kaçak geçebilirsin kar sayabilirsin ama bunun elbet bir hesabı olacaktır bunu unutma kardeşim

O köprülerin parası çıkalı multi milyon yıl oldu. Artık tamamen ücretsiz olmaları gerekmez mi?
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Binali Yıldırım, 1 Aralık 2016 yılında TÜSİAD'ın toplantısına katılmış ve burada bir konuşma yapmıştı.

Yıldırım yaptığı konuşmada;
"Seçim kampanyalarında söylenenle, sorumluluk omuzlarınıza yüklenince, söylemleriniz hiçbir zaman aynı olmaz. Hiçbir ülkede de aynı olmaz. Bu siyasetin gereğidir, siyasetle hakikat, her zaman birbiriyle örtüşmez. Bu Türkiye için değil, dünya için böyledir. Şimdi siz, zannediyor musunuz ki, Avrupa'daki söylemlerin, bunu söyleyenlerin gerçek fikridir, elbette değildir"
ifadelerini kullanmıştı.

Kendi sesinden dinleyelim efendim. Hem de görüntülü.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
Bunlardan hala güzel şeyler bekleyenlere yazık siyaset yapmak istemiyorum ama seçilmek için her yalanı herkezi çiğner bunlar kaynak haber aa haber tr en yalancı haber sitesi
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ayrıca bu şahıs bu müjdeyi verebilecek ne konumda ne de yetkide. Bunu da unutmayalım...
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
İyiyken iyiyse kötüyken de kötü diyebilmeli insan. Eskiden iyi yönlerini savunup da şuanki yanlışlarına göz yumarsak o zaman uygun olmaz. Umarım eleştirilerimi de okumuşsunuzdur.

Ayrıca kimse devlet zoruyla Türküm doğruyum demek zorunda değil. Ben Türküm Türklükle gurur duyarım ama bu ülkedeki Kürtlere zorla Türküm dedirtmeyi doğru bulmuyorum. Ben nasıl Türk olarak doğmayı seçmediysem o da Kürt olarak doğmayı ve bu coğrafyada doğmayı seçmedi.

Atatürkün de Osmanlı eğitimininden geçmiş bir Osmanlı subayı olduğunu ve soyunun da Osmanlıdan geldiğini unutan arkadaşlarımız varsa diye bir önceki iletimde bunu not hatırlatayım dedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
İyi bir nokta, T.C. Osmanlı'nın son zamanlarında yapılan reform çabalarının ve Padişahların çok yapmak isteyip koltuğu bırakamamaları yüzünden yapamadıkları ilerileşme hamlelerinin nihai noktasıdır, tarihten ve hayattan kopuk bir şey değildir, bir şekilde olacaktı zaten. İtişip kakışmak çok saçma.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyiyken iyiyse kötüyken de kötü diyebilmeli insan. Eskiden iyi yönlerini savunup da şuanki yanlışlarına göz yumarsak o zaman uygun olmaz. Umarım eleştirilerimi de okumuşsunuzdur.

Kesinlikle. Ekonomi günümüz kadar kötü olmadığı günlerde, türlü yolsuzluklar ortaya döküldüğünde, medya ve yargıya çöküldüğünde de keşke "kötüyken de kötü" diyebilseydik... Ancak malesef "iyi ve kötü" anlayışımız, cebimiz odaklı olduğu için eleştirilerimiz de o merkezli oluyor:

Akp bu ülkeye çok şey kattı bunu kimse inkar edemez ama artık iyice saçmalamaya başladılar. Madem doğalgaza indirim, motosiklete köprünün ücretsiz olması veya elektrik su faturasında yardım yapabilecek bir bütçen vardı da neden bunca zamandır bunları halka vermedin??

Aynı örnek benzin zammında oldu. Seçimden önce vergiden keserek zammı engellediler, seçimden sonra vergileri arttırıp zama fazlasıyla devam ettiler...
Geçen seçimlerin birinde de asgari ücreti arttırmamışlardı seçimi kaybedip seçimin tekrarlanacağı zaman asgari ücrete ciddi bir zam yapmışlardı. (Bu zam Tamamen muhalefetin başarısıdır.)

İnsan burada soruyor. Kardeşim madem devletin bu imkanları var da sen niye seçimden önce bunca zamandır iktidardayken halka vermiyorsun da seçim kaybedeceğin zaman bunu yapıyorsun?? Bu yapılan net bir şekilde milleti Salak yerine koymaktır.

Demek istediğim o ki ekonominin hali eleştiri sebebi değil, zamanında eleştirmeyişimizin sonucu...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isterseniz bedava yapın,
size oy vermeyeceğim.
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Şu anda İstanbulu kazansalar bile bu kadar çabanın, bu kadar ısrarın, bu kadar vaadin sebebinin vatandaşa hizmet aşkı olmadığını anlamamak için vicdanen kör olmak lazım. Ekrem İmamoğlu da babamın evladı değil tabii ki onu da tanımıyorum. Ama bir tarafta yiyeceğinden adınız gibi emin olduğunuz bir taraf, diğer tarafta hiç tanımadığınız bir taraf.

Aklıma şu videoyu getiriyor hemen

https://www.youtube.com/watch?v=cckYUKh7f80
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Binaliii Dolar 6TL, R6 53 binden giriş yapıyor 86'ya satılıyor 30 bini vergi sen ne 3-4 tl den bahsediyorsunn
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Neden sadece 1.2. köprüde bütün köprülerde olsaya ücretsiz geçis ️

Onlar bizim köprümüz değil, "müto"ların köprüsü. Onların parasını geçmesek de ödüyoruz (dolar cinsinden).

Neden? Çünkü müteahhitlik kutsal bir makam...

Dolar ve beton esastır, gerisi teferruat.
 
Katılım
11 Ara 2018
Mesajlar
51
Üç kuruşa kimse oyunu satmasın lütfen. Memleketi kimin daha iyi, dürüst ve şeffaf yöneteceğine inanıyorsanız ona oy verin. Şatafattan, israftan uzak, medeni, çocuklarımızı huzurla büyüteceğimiz bir şehir için oy kullanalım.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İyiyken iyiyse kötüyken de kötü diyebilmeli insan. Eskiden iyi yönlerini savunup da şuanki yanlışlarına göz yumarsak o zaman uygun olmaz. Umarım eleştirilerimi de okumuşsunuzdur.

Ayrıca kimse devlet zoruyla Türküm doğruyum demek zorunda değil. Ben Türküm Türklükle gurur duyarım ama bu ülkedeki Kürtlere zorla Türküm dedirtmeyi doğru bulmuyorum. Ben nasıl Türk olarak doğmayı seçmediysem o da Kürt olarak doğmayı ve bu coğrafyada doğmayı seçmedi.

Atatürkün de Osmanlı eğitimininden geçmiş bir Osmanlı subayı olduğunu ve soyunun da Osmanlıdan geldiğini unutan arkadaşlarımız varsa diye bir önceki iletimde bunu not hatırlatayım dedim.

Ne mutlu Türk olana değil, ne mutlu Türküm diyene. Orada bir nüans var.
Bugün gidin Fransa'da yürüyen siyah bir insana sen Fransız değilsin, Cezayirlisin dediğinizde sizi doğduğunuza pişman edeceğini söylüyorlar. ABD'deki Çinli'ye gidin, Amerikalı değilsin deyin, ne olacağını haşmet söylesin.
Atatürk millet olarak Türk olmayı hedeflemiş, biz ırk olarak anlamışız. Sorun orada.
Mesajınızın ikinci paragrafında ise katılmadığım bir yön yok. Sonuçta gökten inmedi Atatürk.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst