Yazdıklarımdan Osmanlı Tuğrası ile sorunum olduğunu çıkartabilen adamın okuduğunu anlamadığını düşünürüm, ayrıca bu detaya takılıp asıl anlatmak istediğimi hiç anlamadığını düşünürüm. Şekilcilik dedim, vatanını sevmek bu gösterişlerle olmuyor dedim, daha bi yığın dedim oğlu dedim. Sonra bi cevap, tam da kastettiğim şeylere örnek gibi geliyor, valla bravo. "Ne kadar anlatırsan anlat karşındaki anlayabildiği kadarını anlar" sözü doğrulanmış adeta. Yazık.
Yazmamak en iyisi galiba.
NOT: (Aslında böyle şeyleri acıklamak ayıp gelir bana ama yazma gereği hissettim) Kitaplığımda İ.Hakkı Uzunçarşılı ve E.Ziya Karal'ın cilt cilt Büyük Osmanlı Tarihi ile Atatürk'ün Nutuk'u yan yana duran adamım, İsmim bile Türk tarihinden seçilmiş doğduğumda, kimse millet, vatan sevgimi sorgulayamaz, ben de kimseninkini sorgulayamam, ama ne milliyetçiliği amaçlarım için çıkarım için kullanırım ne de bunun havasını atarım, çünkü çok saçmadır bana göre, bunu gösteriş için yapanı kolayca anlayabiliyorum çok şükür onu anlatmayı denedim. Anlamayana, yanlış anlayana, canı istediği gibi anlamak isteyene elimden bi şey gelmez, yazdıklarım ortada.