motosiklet sürmek bende sinir yapmaya başladı.

Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
126
Hergün işe gidip gelirken motosiklet sürüyorum. Bu 4 teker şöferlerinin hiç iki teker kullanıcılarına hiç saygısı yok. Bugünbir ieet şöförü yol ayrımında beni sıkıştırdı zar zor durabildim. Motorun ön tekeri baya yalpaladı. Yetiştim bağardım aynaya bak dedim sollarken. Bakmassam ne olacak diyince. Delirdim birden... Küfür falan ettim. Dövecektim nerdeyse. Plakasını gelene kadar unuttum. Sinirden sanırım. Unutmasaydım şimdi şikayet ediyordum. Bu kadar umursamaz nasıl olabiliyor anlamadım.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
sabahları bir ölçek al öyle bin motora bak pamuk gibi olacaksın...
kimseye kızmadan işine gidip geleceksin...
ben başka türlü başedemiyorum bu trafik canavarları ile , hangi birini döveceksin hangisini adam edeceksin
bırak üzme kendini...

 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Otobüsle arabayla vs. vs. 2 saatte gideceğim yolu , Motorla sinir ola ola eğlenerek yarım saat ten gitmeyi tercih ederim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:45 ----------

ayrıca orjinal sivrisinek kornasını çıkarıp , Ford transit kornası taktım , yollarda

esirgemeden çala çala gidiyorum, uyuyan manda ları uyandırmaya bir e bir... :)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Sen de taksici gibi aralara girip çıkarak,milletin yolunu keserek kullanacaksın.Sen de haksız olunca sinirlenmiyorsun.
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Sen de taksici gibi aralara girip çıkarak,milletin yolunu keserek kullanacaksın.Sen de haksız olunca sinirlenmiyorsun.


Bu söz bana değil ama bi açıklama yapma gereği duyuyorum :
Trafikte efendi efendi düşük süratli gidiyoum daima ,
ancak adamlar ? kornaya basıp ta uyarılmadıkları zaman sinyalsiz falan pat diye kamikaze dönüşü ile önüne kırıyor araba yı,
bilmiyorlarki bu 2 teker li alet altlarındaki 4 tekerlekli ler gibi 3 mt de zıng diye duramıyor
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Allah sabır versin genelde hergün çıldırmaya yakın stresli olaylar hepimizin başına geliyor ama dövmek olsa çözüm dövelimde çözüm değil... benim aklıma bazen gözyaşartıcı sprey geliyo ve daha neler neler neyse yazarsam ofsayt olur :)


Otobüsle arabayla vs. vs. 2 saatte gideceğim yolu , Motorla sinir ola ola eğlenerek yarım saat ten gitmeyi tercih ederim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:45 ----------

ayrıca orjinal sivrisinek kornasını çıkarıp , Ford transit kornası taktım , yollarda

esirgemeden çala çala gidiyorum, uyuyan manda ları uyandırmaya bir e bir... :)


:):cat: eve bende öyle yapmalıyım nasıl oluyor her motora olurmu o korna uyarmı ? bu konuyla alakalı beni aydınlatırsan çoooook mutlu olurum
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
sabahları bir ölçek al öyle bin motora bak pamuk gibi olacaksın...
kimseye kızmadan işine gidip geleceksin...
ben başka türlü başedemiyorum bu trafik canavarları ile , hangi birini döveceksin hangisini adam edeceksin
bırak üzme kendini...


abicim sakın ha bunu kullanmayın reflekslerinizi devre dışı bırakıyor:farao:
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
199
Bende hergün işe gidip geliyorum. Beşiktaşdan kavacıga . Sürerken kendimi hayalet gibi hissediyorum ve gorunmez oldugumu kabulleniyorum. Kimseye güvenmiyorum. Bu sayede trafikde hiçbir zaman sıkıntı cekmedim , rahat rahat gidip geliyorum. Sizde görünmez olduğunuzu kabullenmelisiniz ona göre sürmelisiniz.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
abicim sakın ha bunu kullanmayın reflekslerinizi devre dışı bırakıyor:farao:

yok yahu şaka yaptım sadece motor kullanıyorum...:cherry:

herhangi bir kimyasal ve uyuşturucu özelliği olan bir madde ile kesinlikle motor üzerine çıkmam uyarı ve duyarlılığınız için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Oto parçacının önünde Kendi kornanın yerini bi aç bak göz kestir , ona göre satın al , ne kadar yüksek ses çıkarırsa o kadar iyidir !!! ,

yanlış bilmiyorsam 2 li takım olarak satılanları da var , dattt lı dıttt lı .

benim scooter da yer probleminden dolayı ford transit kornası aldım(10tl), yer olsa tren kornası takarım,

uyuyan manda lar yüzüne kaza yapıp kendime ve motoruma zarar vermektense biraz gürültü kirliğine sebep olmaya razı gelirim.

İhmal etme. şiddetle tavsiye ediyorum herkese bu korna olayını, çok işe yarıyor.

ayrıca farınızda gece GÜNDÜZ açık olsun. Saygılarımla :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
sabahları bir ölçek al öyle bin motora bak pamuk gibi olacaksın...
kimseye kızmadan işine gidip geleceksin...
ben başka türlü başedemiyorum bu trafik canavarları ile , hangi birini döveceksin hangisini adam edeceksin
bırak üzme kendini...




Birşey sorucam fakat dalga geçmek yok...

Bu şurup gerçekten işe yarıyormu?
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
ALINTIDIR.

Uyarılar / Önlemler

Dikkat gerektiren makinaları kullanmak zorunda olan kişilerde ve vasıta kullananlarda ilacın oluşturacağı santral depresif etki hatırda tutulmalıdır.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Birşey sorucam fakat dalga geçmek yok...

Bu şurup gerçekten işe yarıyormu?

yok abi , yani trafikte yaramaz bilinen ve yasal bir sakinleştiricidir.

aslen stres ve uyku problemi olanlarda kullanılır , hafif sakinleştirici özelliği vardır.

sürekli kullanılmaz bir süre sonra pamuk gibi olmaya başlarsın hiçbir şeye kızmaz oralı bile olmazsın...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
yok abi , yani trafikte yaramaz bilinen ve yasal bir sakinleştiricidir.

aslen stres ve uyku problemi olanlarda kullanılır , hafif sakinleştirici özelliği vardır.

sürekli kullanılmaz bir süre sonra pamuk gibi olmaya başlarsın hiçbir şeye kızmaz oralı bile olmazsın...

Peki ozaman bir soru daha hatta bir kaç soru daha...

1-herkez alabilirmi,reçete gerekirmi veya doktor muayenesi?

2-belli bir ölçeği varmı yoksa fondipmi yapıyoruz:cherry: beni anca yumuşatırda bu:)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Oto parçacının önünde Kendi kornanın yerini bi aç bak göz kestir , ona göre satın al , ne kadar yüksek ses çıkarırsa o kadar iyidir !!! ,

yanlış bilmiyorsam 2 li takım olarak satılanları da var , dattt lı dıttt lı .

benim scooter da yer probleminden dolayı ford transit kornası aldım(10tl), yer olsa tren kornası takarım,

uyuyan manda lar yüzüne kaza yapıp kendime ve motoruma zarar vermektense biraz gürültü kirliğine sebep olmaya razı gelirim.

İhmal etme. şiddetle tavsiye ediyorum herkese bu korna olayını, çok işe yarıyor.

ayrıca farınızda gece GÜNDÜZ açık olsun. Saygılarımla :)
eyvallah dostum sağolasın gidip aksaraya uğrayım bugün... far konusundada artık yeni motorlara kapama anahtarı koymuyorlar avrupa bilmem ne standardı imiş neyse çok teşekkür ettim tekrar...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Peki ozaman bir soru daha hatta bir kaç soru daha...

1-herkez alabilirmi,reçete gerekirmi veya doktor muayenesi?

2-belli bir ölçeği varmı yoksa fondipmi yapıyoruz:cherry: beni anca yumuşatırda bu:)


senin gibi kronik vakalar için başka şeyler var , bu şurubu fondip yaparsan arkadaşların seni un çuvalı gibi taşımak zorunda kalır...

 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
benim makinanın farı hiçbir zaman sönmüyor öyle yapmış gevur arkadaşlar :)
iyi de yapmışlar
bugün 2 kere arabaya binecektim son anda durdum birinde birinde de yanından hızlıca geçebildim
yanından geçtiğimde arabadaki şoför anladı öküzlüğünü sanırım yola girmeden önce sola bakılır sinyal verilir ve yol boşsa yola girmeye başlanır vs. tabi boş bir cümle oldu kabul ediyorum :)
bazen de yayalar affedersiniz bütün memleket onların gibi yayıla yayıla karşıdan karşıya geçmiyorlar mı
bir keresinde durdum bi yarım saat kornaya basılı tuttum belki anlamıştır dicem ama anlasa ne olur balık hafızalı olduğumuz için bir dahaki çarpmaya kadar hatırlamaz
şu trafik canavarları yüzünden reflekslerim tekrar gelişiyor ve motor sürmeyi değil canbazlık yapmayı öğreniyorum
teşekkürler bana zorla da olsa canbazlık yapmayı öğretenlere
inşallah birgün sizlere çarpıp da ölmem
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
AMAN ABİLER O NASIL BİR ÖNERİDİR PASSİFLORA İÇ?

Birincisi içinde saf alkol var:
Her 5 ml'de (1 ölçek); Passiflora Sıvı Ekstresi 700mg Alkol, Tatlandırıcı;Sakkaroz, Koruyucu; Metil paraben, Propil paraben

İkincisi:
Dikkat gerektiren makinaları kullanmak zorunda olan kişilerde ve vasıta kullananlarda ilacın oluşturacağı santral depresif etki hatırda tutulmalıdır. Hamilelerde ancak doktor tavsiyesi ile kullanılabilir.

Yolda giderken tv seyreder gibi yola bakma yapar bu ilaç dalgınlık ve sersemlikte yapar dikkatsizlikte yapar.İki tek atta öyle bin motora der gibi birşey bu öneriniz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst