- Katılım
- 24 Tem 2009
- Mesajlar
- 126
- Konu Yazar
- #1
Hergün işe gidip gelirken motosiklet sürüyorum. Bu 4 teker şöferlerinin hiç iki teker kullanıcılarına hiç saygısı yok. Bugünbir ieet şöförü yol ayrımında beni sıkıştırdı zar zor durabildim. Motorun ön tekeri baya yalpaladı. Yetiştim bağardım aynaya bak dedim sollarken. Bakmassam ne olacak diyince. Delirdim birden... Küfür falan ettim. Dövecektim nerdeyse. Plakasını gelene kadar unuttum. Sinirden sanırım. Unutmasaydım şimdi şikayet ediyordum. Bu kadar umursamaz nasıl olabiliyor anlamadım.

