motosiklet sezonunu açtık varmı böyle bi olay

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
çoğu yerden dikkat ediyorum sezonu açtık sezonu kapattık av mevsimimi yada mantar mı bu sezonu olsun motosiklet dediğin 12ay 7/24 binlir kışın cross endurosu daha çok makbule geçer yazın hemen hemen hepsi yha kardeşim ben yılda 3 ay binerim diosan bin ama ben motosiklet tutkunuyum deme asla kendine böyle bir sezon yokdur ateş su tahta uydurma sezon kafandan ne sinir oldum yha bi yerde daha izledim şimdi dediğim bu topici açıcam .arkadaşlar kimse alınmasın üstüne ,diyenlere dir bu sözüm motosiklet sezonu die bir şey yok tur :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
Nerden esti sabah sabah yat uyu be kardeşim:)
Şaka bi yana haklısın sonuçta hep biniyoruz yaz sezonu açıldı :)Diyebiliriz...
Yani havalar ısındı sonuçta yağmurda pek çıkılmıyor..
Bu kadar sinirlenilcek bir şey yok:)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bir yere kadar doğru aslında ama bir de bölge bazında düşünürsek belkide hava şartları yüzünden biraz ara vermek zorunda kalıyoruz desek daha doğru olur aslında mesela antalya, mersin, kıbrıs gibi ılıman iklimin hakim olduğu bölgelerimize bakarsak sezon olayı belkide yok diyebiliriz amaa gelelim iç anadolu bölgesi olsun karadeniz vs bölgelerimizde kar yağmur derken yeri geldiğinde -10 -15 derecelerde geçen kış mevsiminde motora binmek ne kadar zevkli olurdu..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Dostum her insan icin ayni degil ki bu mesele.Kimi ulasim araci olarak kullanir motosikleti kimi ise hobi olarak sadece haftasonlari.Haftasonlari hobisine kullanan adamdan da kisin bagrinda yagmur altinda motosiklet kullanmasini bekleyemezsin.Gencken delilik yillarimda yagmur altinda bile araba yerine motosiklet surerdim.Simdi oyle bir hal aldi ki, motorumu satmadan once eger yagmur varsa yada yagma ihtimali bile varsa birakir trenle giderdim okuluma.Simdi biz motosiklet tutkunu degilmiyiz sogukta yagmurda surmuyoruz diye :p
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
bir yere kadar doğru aslında ama bir de bölge bazında düşünürsek belkide hava şartları yüzünden biraz ara vermek zorunda kalıyoruz desek daha doğru olur aslında mesela antalya, mersin, kıbrıs gibi ılıman iklimin hakim olduğu bölgelerimize bakarsak sezon olayı belkide yok diyebiliriz amaa gelelim iç anadolu bölgesi olsun karadeniz vs bölgelerimizde kar yağmur derken yeri geldiğinde -10 -15 derecelerde geçen kış mevsiminde motora binmek ne kadar zevkli olurdu..


Aynen dediğin gibi istanbulda bile yeri geliyor hava çok soğuk oluyor...
Kar yağmur rüzgar zor oluyo iş olarak yapanlar ayrı zaten .

Tabiki düzgün havalar tercih edilir sonuçta bir risk olur..
Yağmurdada binilir orası ayrı eziyet güzellik ve zevk :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
yani biz istesekte istemesekte mevsim şartları biraz ara vermeye zorluyor:salut: ama kışın ara sıra güneşin yüzünü gösterdiği günlerdeki kaçamakların da tadı bir başka oluyo:cat:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
Aynen öyle sabah kalktığımda havayı böyle azıcık güneşli görsem acaip seviniyorum..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
BLACK_ICE



Offline

Üyelik tarihi: 15-04-06
Bulunduğu yer: GİRNE_KIBRIS
Motosikleti: 20 u 0600
Kan Grubu: O Rh+


ben de kıbrısta olsam 12 ay binerim ama gel bakalım ankaraya ocak ayında bin de göreyim. evet biz bu kış -2, -3 derecelerde sürüş yaptık ama ne kadar keyif aldık orası tartışılır, hangi virajda buzdan kayıp düşücez, dolu yağmuru altında ne hale geliyoruz diye stresten öldük.
ben 1 sene izmirde yaşadım orada yılbaşı gecesi bile motor üstündeydik hiç bir gün marş basmadığım olmadı ama iç anadolu da hele hele daha doğuda...
bekara karı boşamak kolay derler
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
zevk işi bu kardeşim ben yağmurda karda motosiklet kullanmam ..mesela...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kışın geziler pek olmaz yani organizasyonlar olsa bile bir,iki motosiklet olur yazında çok organizasyon olur ve katılımda çok olur sezon derken motosiklete sadece iş icabı binme değil organizasyonların bol olduğu bir zaman dilimine yaz sezonu deriz.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Ben kışın kar yağınca arabaya bile binmiyorum... Keyif aldığım zaman keyif aldığım şeyi yaparım... Bu at olur eşşek olur motor olur paraşüt olur hangisini istersem onu yaparım... Mantıksal açıdan dediğin doğru ama nezaman para kazanmaya başlarım motosiklet işim olur ozaman dediğine katılırım.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
motor sezonunu actık demek yanı artık motora rahat rahat bınmeye baslıyoruz havalar ısınıyor kuslar cık cık kedıler mıyav mıyav bahar geldı arkadaslar demek.sezon acmanın turlu turlu hallerı olur bu genel olarak soylenmıs bi söz o yuzden bunu soyleyen arkadaslarımızı yadırgamanı uzuldum senın yasadıgın yer gıbı kısın ortasında don atlet gezmıyor mıllet...sen erzurumda bı motor surde ondan sonra dusuncelerını alalım....
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
BLACK_ICE



Offline

Üyelik tarihi: 15-04-06
Bulunduğu yer: GİRNE_KIBRIS
Motosikleti: 20 u 0600
Kan Grubu: O Rh+


ben de kıbrısta olsam 12 ay binerim ama gel bakalım ankaraya ocak ayında bin de göreyim. evet biz bu kış -2, -3 derecelerde sürüş yaptık ama ne kadar keyif aldık orası tartışılır, hangi virajda buzdan kayıp düşücez, dolu yağmuru altında ne hale geliyoruz diye stresten öldük.
ben 1 sene izmirde yaşadım orada yılbaşı gecesi bile motor üstündeydik hiç bir gün marş basmadığım olmadı ama iç anadolu da hele hele daha doğuda...
bekara karı boşamak kolay derler


ben burda okuyorum her ay hemen hemen nerdeyse denizlideyim motorumu buraya gelince garaja gidince çıkarırım -5 dede sürdük biz motorumuzu tabiki zevk işi ama tutku
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Bu sene (2009) motora 1-2 gün dışında binmediğim olmadı yağmur çamur demeden kullanıyorum ben motor kullanmayı seviyorum hertürlü zorlu hava koşullarına rağmen:cat: onun için bana sezon yok
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
motosiklet tutkunu olduk diyede esiride olmadıkya. yağmurda çamurda ben kuryemiyimde motosiklet kullanacağım. ben zevk için biniyorum. yağmur yağıyorsa arabamı kullanırım. kar varsa arabamı bile çıkarmam toplu taşıma araçlarını kullanırım. sen geldi _15 derecede motor kullan sıkıyorsa ben kullanmıyorum. motosiklet bir makina ama ben canlıyım hayatım daha önemli sağlığıma dikkat etmeliyim. hava iyiyse kışında binilir yazında sezon olayına bende karşıyım tabiki ...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
çoğu yerden dikkat ediyorum sezonu açtık sezonu kapattık av mevsimimi yada mantar mı bu sezonu olsun motosiklet dediğin 12ay 7/24 binlir kışın cross endurosu daha çok makbule geçer yazın hemen hemen hepsi yha kardeşim ben yılda 3 ay binerim diosan bin ama ben motosiklet tutkunuyum deme asla kendine böyle bir sezon yokdur ateş su tahta uydurma sezon kafandan ne sinir oldum yha bi yerde daha izledim şimdi dediğim bu topici açıcam .arkadaşlar kimse alınmasın üstüne ,diyenlere dir bu sözüm motosiklet sezonu die bir şey yok tur :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:




Ben bu sözlere kesinlikle katılmıyorum:farao:

Senenin 12 ayı güneşli hava sıcaklığı 15 derecenin altına düşmedide bizmi binmedik???
Mesela ben motorumu dün çıkardım daha garajından,5 aydan beri yatıyordu..:wiinkk:

Heeee unutmadanda şunuda söyleyim,bu kış çorumda -21 derece oldu ve devamında dayanılmaz bir ayaz vardı. ''Hatta kışın dışarıda 5dk. kımıldamadan durana LCD televizyon hediye ediyorlar...:bounce:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bana yağmurda sürmek farklı bi haz veriyor şıp şıp kaska damlıy:mrgreen:eek:r fakat görme alanı azalıyor o yüzden yavaş gitmem gerekiyor :) karda da kullandım ama activa kayacak diye 20-30 km ile gittim ortalama
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
4 mevsim, kar dışında her gün motoruma binerim, 4 teker stres yapıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst