motosiklet sezonunu açtık varmı böyle bi olay

Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
çoğu yerden dikkat ediyorum sezonu açtık sezonu kapattık av mevsimimi yada mantar mı bu sezonu olsun motosiklet dediğin 12ay 7/24 binlir kışın cross endurosu daha çok makbule geçer yazın hemen hemen hepsi yha kardeşim ben yılda 3 ay binerim diosan bin ama ben motosiklet tutkunuyum deme asla kendine böyle bir sezon yokdur ateş su tahta uydurma sezon kafandan ne sinir oldum yha bi yerde daha izledim şimdi dediğim bu topici açıcam .arkadaşlar kimse alınmasın üstüne ,diyenlere dir bu sözüm motosiklet sezonu die bir şey yok tur :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

evet eskiden kış demeden binerdim balıkesirdeydim güne vurunca senede 50-60 gün binmediğim oluyodu. şimdi öğretmen olarak sarıkamışa atandım sana şaka gibi gelebilir ama hafta sonu kar yağıyodu burda ve hazirana kadar kar yağıyo kış aylarında yerde 15-20 cm buz oluyo gelde burda görelim tutkunu. yaz tatilini 4 gözle bekliyorum memlekete dönüp binmek için sence ben senede 2 ay binebildiğim için tutkun değilmiyim?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Motosiklete 12 ay da binilir. Mesela ben de Kıbrıs'ta olsam inmezdim hiç tepesinden. :)
Ama keyifle, üşümeden, terlemeden, ıslanmadan, çamurlanıp pislenmeden binilecek süre zarfı bellidir, o da "Sezon" dur.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
Kuryelerin yaptığı kmyi sen bir saatte yapabilirsin.
Onlar iş için yapıyorlar..
Herkezin görüşü farklı ister yazın binerim ister kışın ister yağmur ister kuruda biner
Motor zevk tutkuysa kişi istediği havada şartta biner...
Kimse bunu yargılayamaz bence..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst