Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
çoğu yerden dikkat ediyorum sezonu açtık sezonu kapattık av mevsimimi yada mantar mı bu sezonu olsun motosiklet dediğin 12ay 7/24 binlir kışın cross endurosu daha çok makbule geçer yazın hemen hemen hepsi yha kardeşim ben yılda 3 ay binerim diosan bin ama ben motosiklet tutkunuyum deme asla kendine böyle bir sezon yokdur ateş su tahta uydurma sezon kafandan ne sinir oldum yha bi yerde daha izledim şimdi dediğim bu topici açıcam .arkadaşlar kimse alınmasın üstüne ,diyenlere dir bu sözüm motosiklet sezonu die bir şey yok tur :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: