MotosikleT.NeT

Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
Mouse Tutan Elleriniz Dert GÖRMESİN Süper Olmuş Valla Heveslendim şimdi Uzun Yola çıkasım Geldi Keşke Beraber Olabilsek
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
O güzel gezileri organizasyonları düzenlemeseniz bu slatta olmazdı onun için ben sizlere teşekkür ederim :)

güzel de laf mı süper olmuş ama bir arkadaşımız fotolarda ben neden yokum diye dertyandı bana telefon acıp ismi lazımdegil efendi bir cocuk:mrgreen::cat:

zion1 işlerimin yogunlugu nedeniyle bu slatı akşam hazırlamak zorunda kaldım ve evdede tadilat vardı bir yandan usta "taaakk tuuukk" çalışırken insan konsantre olamıyor tabi:). Neyse o ortamda bu slaytın olmayacagını anlamam uzun sürmedi arkadaşa gittim onda hazırlamayı düşünüyordum oda yeni taşınmıştı net baglı degil neyse onun üst katındaki arkadaşına gittik onunda modem sorunlu. 15 dk net var 10 dk yok:mrgreen:. Bu şartlar altında olabildigince hızlı bir şekilde ancak bukdar foto bulabildim:pale: Efendi arkadaşımızla görüşme imkanın olursa kendisine durumu bir zahmet özetlersin artıkım:p Ayrıca bir aksilik çıkmazsa nisan ayında bu durumu telafi edicem. En karızma fotosunu pm'den göndersin:)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vaayy vay vaayyy, Elint arkadaşa ve bu görüntüleri oluşturan herkese teşekkürler. Ne güzel olmuş yaav:cat::cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Harika olmuş:cat:
Ellerine ve emeğine sağlık Elint:rendeer: zevk alarak izledim.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çokgüzel bir çalışma olmuş herşeyi sığdırmışın elit kardeşim muhteşemdi.görmek istediklerimizin hepsi vardı,emeklerin ve çabaların için çok teşekkür ederiz,mt olaarak
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Elint;
Harikasın... Ellerin dert görmesin.:cat:

Başta MT Fransa yazısını görünce, ne buldu da koydu ki bu? diye düşündüm.
Görmek için en sonu beklemem gerkti.
Bulmuşsun fotolarımı.
Ben mi yolladım yoksa:silent:

Kendimi assolist gibi hissettim saol.:)

Logo ve girişteki animasyon harika olmuş.
Tebrik ederim.

Sende benim forum için moderatör potansiyeli görüyorum.:) :wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sende benim forum için moderatör potansiyeli görüyorum.

Valla ben hiç görmüyorum :p Napıyosun abi, iyi misin ? Sokma Erhan'ın aklına böyle şeyler gözünü seveyim.. :mrgreen: Hem Gökhan çok yoğun, ders çalışıyo.. Msn e bile girmiyo, siteye zaman ayıramaz.. :mrgreen: Değil mi Gökhan.. ? :cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla ben hiç görmüyorum :p Napıyosun abi, iyi misin ? Sokma Erhan'ın aklına böyle şeyler gözünü seveyim.. :mrgreen: Hem Gökhan çok yoğun, ders çalışıyo.. Msn e bile girmiyo, siteye zaman ayıramaz.. :mrgreen: Değil mi Gökhan.. ? :cherry:

Doğru söylemişsin.
Adam kayıp.:)

Karabatak gibi arada bir ortaya çıkıyor.:p

Ha beni sorarsan çok iyiyim.:)

Ufaklık ellerinizden öper...:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Doğru söylemişsin.
Adam kayıp.:)

Karabatak gibi arada bir ortaya çıkıyor.:p

Ha beni sorarsan çok iyiyim.:)

Ufaklık ellerinizden öper...:wiinkk:

coq bu aralar neden yogun oldugumu herkesden çok senin bilmen lazımdı:)

Haziran temmuz aylarına kadar yogunum:wiinkk:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq bu aralar neden yogun oldugumu herkesden çok senin bilmen lazımdı:)

Haziran temmuz aylarına kadar yogunum:wiinkk:

Şaka yaptım len.:)

İnşallah başarırsın.
Tüm MT arkandayız..

Hişş!!!

Değil mi arkadaşlar????:bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şaka yaptım len.:)

İnşallah başarırsın.
Tüm MT arkandayız..

Hişş!!!

Değil mi arkadaşlar????:bounce:

abi sorunda orda zaten herkes arkandayız diyor bana önümde olan lazım:p:queen:

sagol :)

Bu arada fotoları sormuşsun; bir sene önce mt'nin yıl dönümünde yaptıgım slayt için göndermişsin:)

tubiş
sagol:9
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst