- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
emehine sağlık güzel bir çalışma :rendeer::rendeer:
Çok güzel bi çalışma emeğinize sağlık
güzel de laf mı süper olmuş ama bir arkadaşımız fotolarda ben neden yokum diye dertyandı bana telefon acıp ismi lazımdegil efendi bir cocuk:mrgreen::cat:
Sende benim forum için moderatör potansiyeli görüyorum.
Valla ben hiç görmüyorumNapıyosun abi, iyi misin ? Sokma Erhan'ın aklına böyle şeyler gözünü seveyim.. :mrgreen: Hem Gökhan çok yoğun, ders çalışıyo.. Msn e bile girmiyo, siteye zaman ayıramaz.. :mrgreen: Değil mi Gökhan.. ? :cherry:
Doğru söylemişsin.
Adam kayıp.
Karabatak gibi arada bir ortaya çıkıyor.
Ha beni sorarsan çok iyiyim.
Ufaklık ellerinizden öper...:wiinkk:
Haziran temmuz aylarına kadar yogunum:wiinkk:
Önemli degil herzaman bekleriz![]()
coq bu aralar neden yogun oldugumu herkesden çok senin bilmen lazımdı
Haziran temmuz aylarına kadar yogunum:wiinkk:
Şaka yaptım len.
İnşallah başarırsın.
Tüm MT arkandayız..
Hişş!!!
Değil mi arkadaşlar????:bounce: