Motosiklet.Net İŞ AĞI

Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
116
Çağrı merkezi elemanıyım.Aradığınızda nasıl bağlanılır,çalışanı firma zannetmeme(arayanların çağrı merkezi elemanını firma sanıp ağzına etme çabaları(bu tarz elemanları çok seviyor ve kulaklarını çok çınlatıyoruz 😈☺)) ,arayanların hangileri kötü niyetli tarzı konularda bilgi verebilirim.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Bilgisayar programcılığı öğrencisiyim ama daha okurum
Otomasyon programcılığı ile çok ilgiliyim İzmirde staj 1-1.5 senelik deneyimim var ve arttırmak isterim
Zıpkınla fena dalarım varsa bi tur tekneniz çalışırım
Kızıl saçlı sakallı olduğumdan güzel turist takliti yaparım
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
101
masaüstü bilgisayar tamir , Microsoft SQL server , Windows server , bilgisayar ağ kurulumları ve CISCO işleri , barkod sistemleri , muhasebe programları satış eğitim kurulum (ETA , LOGO , NEBİM , MİKRO )

[email protected]
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Sanırım en acayip işlerden biri bende. Gemi acentesi operatörüyüm Çanakkale boğazı hakkında her türlü bilgi , tanker trafiği , yerlı yabancı personel değişimi bot hizmetleri,arıza marıza ,her türlü liman deniz işleri ve tabi geminiz flan varsa takip ve supply opratıons bilumum ilgilenilir. :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Dede mesleği KUYUMCULUK. herturlu evlenecek ciftlere tektasda yardimci olurum. Ayrica emlak ofisimiz var şişli de. Beklerim herkezi
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Şuan X bir sirketin servisinde çalışıyorum QRS ve HHP servicerim. Back ofis işlerinede bakıyorum.
Fakat Microsoft yazılım ve veritabanı uzmanıyım. Elimde e-ticaret ve e-emlak siteleride hazır mevcut.İsteyene kodlar ile birliktede verebilirim. Yazılımda kendimi geliştirmek istiyorum. Burdan Almanyadaki miroslava da selamlarimi yolliyorum. :)))

mail: [email protected]
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
78
Fotoğrafçıyım, çocukların, bebeklerin özel günlerinde, düğün ve nişanlarda fotoğraf çekiyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
146
İTÜ Teknokentte bir yazılım firmasında Yazılım Uzmanı olarak çalışıyorum.
Bu arada aramızda teknoloji işlerinde çalışan baya arkadaş varmış.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
benim için organizasyon
her türlü kurumsal etkinlik toplantı ve detaylı tanıtım işi yerine göre 360 derece reklam ajansı olabiliyoruz.
düğün dernek işleri bizim alana girmiyor ne yazıkki

[email protected]
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Sadece 22 yaşında olmama rağmen Turizm şirketinde veri uzmanı ve fiyat analistiyim hemde 2 üniversite mezunuyum işsiz kalırsam iş buradan iş bakıcam valla :) herkes teknoloji alanında çalışıyormuş ne güzel
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Iyu
Madem Konusu Açılmışken Bende Paylaşayım İstedim,

Kimin İşine Yarar Bilemem Ama,

Benzin İle Çalışan En Az 1 Silindirden Oluşan Ve Sırası İle 2..3..4 Silindir diye Uzayıp Giden MOTOSİKLET'lerin,

Tamir İşlerinden AZDA OLSA ANLARIM Ve Müdahale Edecek Alet Ve Edavat'lara Sahibim,,,

Şu Sıralar DAHA GENİŞ MOTO GARAJ Aramaktayım,

En Kısa Sürede Kaldığımız Yerden Devam Edeceğiz İnşaAllaH...

Moto GaraJ,
535 939 20 86

İstanbul/GaziOsman Paşa...





Çok mütavazi'sin be toprağam senin kadar anahtar tutabilsem moto gp de teknik servis teknisyeni olarak honda da çalışırım :)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Bilgisayar programcısıyım.

Tercihen Linux olmak üzere sunucu yönetimi, izlenmesi ve savunması. Cisco'dan IT Essentials ve CCNA Discover 1-4 sertifikalarım var.

Web için: hem front-end hem back-end geliştirme. Özetle web sitesi kurma, geliştirme, özelleştirme.
Masaüstü için: kişisel ve küçük-orta ölçekli firmaların ihtiyaçlarına yönelik yazılımlar.
Mobil için: Android ve iOS için uygulama geliştirme. Varolan projeyi devam ettiremem, native kod ile yazmıyorum ama yazılımı çıktısı %100 native olur(oyun geliştirme yok).

İletişim için: [email protected]
LinkedIn: https://linkedin.com/in/kaanklky

Başlığı açan arkadaşa ayrıca teşekkürler.

Phonegap? :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
"ne iş olsa yaparım" cılar yok mu burda :)

bende bilgisayar öğretmeniyim ama adliyede çalışıyorum. malum atamalar sıkıntı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kiralik katilim, sadece forumdaslara ozel %20 indirim yapiyorum.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
poEvlJ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba ,

İnşaat malzemeleri konusunda yurt içi ya da yurt dışı tedarikçi firmada çalışıyorum. Alt yapı , üst yapı , enerji vs tüm projelerinizde yerli üretim ya da ithal malzeme konusunda destek verebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst