- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 311
Bende eczane teknisyeniyim ilaçla ilgili ne olursa elimden geleni yaparım...düşeni de kaldırıyoruz:queen::thumleft:
Bende eczane teknisyeniyim ilaçla ilgili ne olursa elimden geleni yaparım...düşeni de kaldırıyoruz:queen::thumleft:
Bende bankada çalışıyorum fiyatlamada çok rekatbetçi olamasakta bi sorarsınız. Elimden gelen bişi olursa yapmaya çalışırım (etti 3 meslektaş varmı arttıran)
Güçlerimizi birleştirip voltranı oluşturalım.
Voltran voltran voltran
3 kere bağırmazsak olmuyor![]()
selena selena selena değilmiydi o ::queen:
Ağa sen neler izleyerek büyüdün yaaa? Içinde bulunduğun durumu acilen terk et![]()