- Katılım
- 6 Tem 2014
- Mesajlar
- 116
Çağrı merkezi elemanıyım.Aradığınızda nasıl bağlanılır,çalışanı firma zannetmeme(arayanların çağrı merkezi elemanını firma sanıp ağzına etme çabaları(bu tarz elemanları çok seviyor ve kulaklarını çok çınlatıyoruz
☺)) ,arayanların hangileri kötü niyetli tarzı konularda bilgi verebilirim.