- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 2,757
- Motosikleti
- cb 125 f- nc 750x dct
memleketten gelen, kafadan biraz kırık bi akrabamız var. gileramarka motoru varmış bu delinin, motoruna parça lazımdı, istanbul da nerde bulabilir diye araştırma yapıyorken burayı buldum.öncesinde motosiklet hevesim vardı ama bir kere artçı olarak binmiştim ve gözüm korkmuştu, vazgeçmiştim. bu siteyi buldum, üye oldum ve bir süre sonra tekrar motor hevesim arttı. derken ehliyet aldım, askerlik dönüşüde ilk motorumu alarak hayalimi gerçekleştirebildim. kısaca bu site sayesinde motor kullanmaya başladım.