- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
"motordelisici" arkadaş vardı bizim burda, heyecanla anlatırdı
-arkada oturana artçı diyolarmış la
-kasksız olana fena ayar veriyolar olm
filan diye
motordelisinede üyeydimde sarmadı kımıl kımıl ekran, her yer reklam.
mt mavisi güzel :cat:
-arkada oturana artçı diyolarmış la
-kasksız olana fena ayar veriyolar olm
filan diye
motordelisinede üyeydimde sarmadı kımıl kımıl ekran, her yer reklam.
mt mavisi güzel :cat: