Motosiklet Net e Üye Olma Sebebiniz

MT ye nasıl üye oldunuz


  • Kullanılan toplam oy
    61
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
"motordelisici" arkadaş vardı bizim burda, heyecanla anlatırdı
-arkada oturana artçı diyolarmış la
-kasksız olana fena ayar veriyolar olm
filan diye

motordelisinede üyeydimde sarmadı kımıl kımıl ekran, her yer reklam.
mt mavisi güzel :cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
"motordelisici" arkadaş vardı bizim burda, heyecanla anlatırdı
-arkada oturana artçı diyolarmış la
-kasksız olana fena ayar veriyolar olm
filan diye

motordelisinede üyeydimde sarmadı kımıl kımıl ekran, her yer reklam.
mt mavisi güzel :cat:

Aslında bir şey diyeyim mi? Ben de şimdiye kadar kullandığım forumlar içerisinde en başarılı bulduğum theme MT ninki..

Bir sebep te bu olabilir yani :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hakkaten ya!!!
Bende sekli semalinden burdayim galiba;
Söyle köselere dantel mantel biseyler de atsalar süper olacak.:p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İlgilendiğim bir motor parçası ararken,bir kaç site buldum,arkadaş bu siteleri takip ediyorum son yazılan mesajlara bakıyorum ''millet ruh gibi,6 ay önce bir soru sorulmuş,cevap veren sayısı 3 kişi,2 si sallamış,diğeri fikir yürütmüş.

Derken burayı buldum konular çok güncel:cat:hemen üye oldum,ula oda neee::123434:: forumda günlük 100 ila 200 kişi online,ulen dedim fake bu:queen:yok daha neler neYse sessizden takip deken,harbiden ortam salam kanısına varınca ve birde modların makara kukara olaylarına girip yeri gelince geyik yeri gelince muhabbet ettiğini görmek beni birazdaha çekti,yani'' ulen ben modum,falanım ,filanım havası yok baktımki,üyeleri bir kürek tezek edip bir kenara atmıyolar:cat: bende verdim coşkuyu,verdim coşkuyu...:queen:

İlk,Sencer abiyi tanıdım (müthiş bir insan):rendeer: Bu arad kendisi ufak bir ameliyat geçirmiş,tekrar geçmiş olsun diyorum...

Farkında olmadan İlkay abiye-coq ''hadi kardeşim yap bitane anketde milet oyunu kullansın gibisinden,sanki yaşıtımmış gibi lakayit bir cümle kurmuştum'' Sencer abide beni özelden uyarmıştı ''İlkay abinin yaşı senden çokca büyüktür,farkında olmadan yazmışsındır,yaşca senden büyük olduğunu hatırlatim demişti:) vaybee...''Bende kendisinden özür dilemiştim:)

Derke Mete abi,Levent abi,Savaş abi vs.vs. böyle devam etti...Nice güzel formlara diyelim...

''BEN KENDİMİ BURDA SANAL ORTAMDA ZANNETMİYORUM''
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Farkında olmadan İlkay abiye-coq ''hadi kardeşim yap bitane anketde milet oyunu kullansın gibisinden,sanki yaşıtımmış gibi lakayit bir cümle kurmuştum''

Son dönemde ifrit olduğum bir mevzu bu benimde..
Hayır yani kendime veya başkasına abi dedirtmekten hoşlandığımdan veya aman saygılı olsun herkes bana diye düşündüğümden değil..

Tamamen sokak jargonuyla karrrrdeşimm, gardaşşşh şeklinde algılıyor olmam..
Nefret ettiğim bir üslup..

Bu vesileyle belirteyim bari..İsviçre'de yaşayan bir abim ve tek bir kardeşim var o da İzmir'de motosikletle alakası olmayan bir kaptan adayı..

Bunun haricinde kimsenin kardeşi falan değilim..

MT'ye üye olma sebeplerimden birisi bu değildi mesela..(konuya bağlama çabası :) )
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ben komple abi çekiyorum, kafam rahat abiler :)
çoq gıcık abilerimizde var mekanda ama napcan .::wackoo::

rahmetli aYe'de abi derdi ahaliye, o geldi aklıma :pale:
huzur içinde yatsın.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Son dönemde ifrit olduğum bir mevzu bu benimde..
Hayır yani kendime veya başkasına abi dedirtmekten hoşlandığımdan veya aman saygılı olsun herkes bana diye düşündüğümden değil..

Tamamen sokak jargonuyla karrrrdeşimm, gardaşşşh şeklinde algılıyor olmam..
Nefret ettiğim bir üslup..

Bu vesileyle belirteyim bari..İsviçre'de yaşayan bir abim ve tek bir kardeşim var o da İzmir'de motosikletle alakası olmayan bir kaptan adayı..

Bunun haricinde kimsenin kardeşi falan değilim..

MT'ye üye olma sebeplerimden birisi bu değildi mesela..(konuya bağlama çabası :) )



Saygı olarak algıla ''büyüğümsün,küçüğünüm şeklinde,arada bir mesafe,bir ölçü,abi kardeş ilşkisi gibi''

Mesela banada,bey,beyefendi,efendim vs. vs. ayar olduğum sözlerdir,nitekim yeri geldiği zaman kullanırım yanlız.

Ben böyle yetiştim böyle büyüdüm Engin.Benden yaşca büyükse,yaşına hürmeten benden büyüyükse ve bilgiliyse,gene saygıdandır.

Samimiyetimle söylüyorum ''mahalemizin delisi olan ''deli Aydın'' yaşı 43 bu arad 17\18 yaşındaki bebe Aydın diye seslenirken,ben Aydın abi diye seleniyorum,çünki dedimya,öyle gördüm,öyle yetiştim...:wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Saygı olarak algıla ''büyüğümsün,küçüğünüm şeklinde,arada bir mesafe,bir ölçü,abi kardeş ilşkisi gibi''

Mesela banada,bey,beyefendi,efendim vs. vs. ayar olduğum sözlerdir,nitekim yeri geldiği zaman kullanırım yanlız.

Ben böyle yetiştim böyle büyüdüm Engin.Benden yaşca büyükse,yaşına hürmeten benden büyüyükse ve bilgiliyse,gene saygıdandır.

Samimiyetimle söylüyorum ''mahalemizin delisi olan ''deli Aydın'' yaşı 43 bu arad 17\18 yaşındaki bebe Aydın diye seslenirken,ben Aydın abi diye seleniyorum,çünki dedimya,öyle gördüm,öyle yetiştim...:wiinkk:

Bende sevmem beyi, beyefendi, efendim kelimelerini..
Satır aralarında inceden giydirmece yapıyorsun gibime geliyor..
Beni algılamak istediğin gibi algılıyorsun sanırım..

Bahsetmeye çalıştığım şey forumda karşılıklı mesaj yazan birbirini tanımayan iki kişiden birinin öbürüne "bak şimdi kardeşim", "tamam kardeşim" şeklinde hitap etmesi..
Sevmediğim kısım burası..

Forumda ağabey diye hitap ettiğim iki kişi var tam olarak senin bahsettiğin sebeplerden..
Ama kalkıpta "Lan İlkay" veya "Şşş, İlkay Aloo" da demiyorum farkındaysan..(mevzubahis şahsın affına sığınarak :p )

Anlatabildim umarım..
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Bende sevmem beyi, beyefendi, efendim kelimelerini..
Satır aralarında inceden giydirmece yapıyorsun gibime geliyor..
Beni algılamak istediğin gibi algılıyorsun sanırım..

Bahsetmeye çalıştığım şey forumda karşılıklı mesaj yazan birbirini tanımayan iki kişiden birinin öbürüne "bak şimdi kardeşim", "tamam kardeşim" şeklinde hitap etmesi..
Sevmediğim kısım burası..

Forumda ağabey diye hitap ettiğim iki kişi var tam olarak senin bahsettiğin sebeplerden..
Ama kalkıpta "Lan İlkay" veya "Şşş, İlkay Aloo" da demiyorum farkındaysan..(mevzubahis şahsın affına sığınarak :p )

Anlatabildim umarım..

Anladım...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem misafirim geldi disari çiktim, bir saattir kasiniyorum.
Neden diye merak ettiydim.
Meger beni çekistiriyolarmis.:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Yil 2005 falan heralde... Motosiklet almak istiyordum, merakli merakli bilgisayari "google" larken "MT-teknik bilgiler" bolumunu okumaya basladim. Dolu dolu, faydali, toplu halde bolca bilgi buldum - okumaya devam... Motoru satmak zorunda kaldim (gene alacam), ama arada iki uc kelime etmeye geliyorum iste (boylece kendimi daha sosyal hissediyorum:mrgreen:).
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben motorla ist.gibi bir şehirde tek gezerken kaza bela geldiginde yanımda bir arkadaşım olsun istedigim için üye oldum dagda bayırda kaza yapınca yardım edecek biri olsun istedigim için üye oldum ama çok saglam arkadaşlarım oldu bu site sayesinde çok saglam düşman demeyeyimde beni sevmeyenlerde oldu hep bana yardım edilsin diye üye olmuştum ben birine yardım etmek zorunda kalmayı hiç düşünmemiştim çok motor kazası ölüm okudum burdan hep dua ederdim çok sevdigim birini görmeyeyim diye ama ama onuda gördüm bu sitede o yüzden yine artık tek gezmeye yalnız olmaya karar verdim...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hiç hatırlamıyorum nasıl üye oldugumu ama iykide olmuşum seviyorum burayı :rendeer::rendeer::wiinkk:
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
81
Bende motor almaya karar verdikten sonra netten araştırma yapmak için google amcaya sorduğumda bana burayı önerdi:D:D

O gün bu gündür burdayız:):)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Boş boş nette gezerken buldum, hassas bir konudaki tartışmada kavga çıkartmak için üye oldum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst