Motosiklet Net e Üye Olma Sebebiniz

MT ye nasıl üye oldunuz


  • Kullanılan toplam oy
    61
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
memleketten gelen, kafadan biraz kırık bi akrabamız var. gileramarka motoru varmış bu delinin, motoruna parça lazımdı, istanbul da nerde bulabilir diye araştırma yapıyorken burayı buldum.öncesinde motosiklet hevesim vardı ama bir kere artçı olarak binmiştim ve gözüm korkmuştu, vazgeçmiştim. bu siteyi buldum, üye oldum ve bir süre sonra tekrar motor hevesim arttı. derken ehliyet aldım, askerlik dönüşüde ilk motorumu alarak hayalimi gerçekleştirebildim. kısaca bu site sayesinde motor kullanmaya başladım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
google beni beni buldu bende burayı buldum
ama niçin üye oldugumu hatırlamıyorum,
aklıma gelince yazarım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çogunluğumuzu google amca getirmiş....:p

Yakalayın şu adamı... :p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
benim olayım gezinirken denk geldiğim bu siteyi geyik cafeyi incelerken bende üye olayımda iki lafın belini kırayım dedimm ogün bugündür hala bel kırar dururuz sitede eh azda olsa tanındık..derken iyice bağlandık buralara.. severim burayı bide eskisigibi muabbetler dönse dahada güzel olcak ama n eyse..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
güzel bi konu sonyazanda benmişim nostalji yapim derken buldum güncelleyek bi:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Bizim Tekel Büfe Var Oraya Bi arkadaş gelmişyi motor hakkında sohpet ederken sitenin adını vermişti,
o zamanlar meşhur BAKIRKÖY TAYFASI vardı,
ilk onlarla buluşmaya katılmştım ATAKÖY GALERİA'nın orada,

2006 yılının ortalarıydı :)
Pehhhh Ne Günlerdi O Günler :)
Nereden Nereye :)
şimdi o tayfadan parmakla sayılacak kadar az kişi kaldı forumlarda...
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
17
Evet google amca sağolsun :) motosiklet almaya karar verdiğim bir dönemde buldum iyi ki bulmuşum :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
valla ben aslında uzay gök bilimcileri arıyordum dediler motosiklet.net de vardır girdim baktım bulamadım ama nur topu gibi bir agility 50 im oldu.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yahu ben bunu ne zaman açmışım ?.... Ala alaaaa?...... :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst