- Katılım
- 21 Tem 2005
- Mesajlar
- 651
- Konu Yazar
- #1
2 hafta önce evde geçirdiğim kaza nedeniyle kolumu ve parmak ve bilek tendonlarımı kestim ve dolayısıyla kolum yarım alçıda bir kez çaktırmadan kaçıyım dedim ama eşime yakalandım
ale:şimdi sadece temizlemekle yetiniyorum :salut:yarın dış dikişleri aldırıcam ama 20sine kadar alçım duracak ve ondan sonra 1 ay daha motosiklet yasak :salut: yazı sanırım kuyruğundan yaklarım iğleşince ilk işim herangi bi geziye katılmak şimdilik arkadaşların yapmışolduğu gezilerin resimlerine bakarak kendimi avutuyorum yazımda hatalar varsa k bakmayıntek elle yazıyorum:salut: