motosiklet kullanamıyorum:(

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Araba falan vesilesi üstadım vardır insallah bundada bir hayır sıkma canını bak yine ailenin basında dimdik duruyorsun ya daha kötüsü olsaydı !
Allah bu gunlerini aratmasın insallah.
Geçmiş olsun Allah şifa versin.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun... bundan sonra daha dikkatli olman dileğiyle.. inşallah en kısa zamanda motoruna binebilirsin...
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
57
geçmiş olsun... inşallah çabuk iyleşirsin...bütün arabaların senden uzak olması dileğiyle:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst