motosiklet kullanamıyorum:(

Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
2 hafta önce evde geçirdiğim kaza nedeniyle kolumu ve parmak ve bilek tendonlarımı kestim ve dolayısıyla kolum yarım alçıda bir kez çaktırmadan kaçıyım dedim ama eşime yakalandım:pale:şimdi sadece temizlemekle yetiniyorum :salut:yarın dış dikişleri aldırıcam ama 20sine kadar alçım duracak ve ondan sonra 1 ay daha motosiklet yasak :salut: yazı sanırım kuyruğundan yaklarım iğleşince ilk işim herangi bi geziye katılmak şimdilik arkadaşların yapmışolduğu gezilerin resimlerine bakarak kendimi avutuyorum yazımda hatalar varsa k bakmayıntek elle yazıyorum:salut:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım...tahminim sinir ve sonrasında bir cam üzerinde güç denemesi sonucu böyle hazin bi olayla karşılaştınız...neyse ne demişler başa gelen çekilir...ve hayatta herşeyden önce sağlık gelir...:wiinkk: bende sağlık sorunları nedeniyle belli bir süre binememiştim...düzelince geride bıraktığın günlerin acısını çıkartırsın o kadar dert etme bence...:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ya büyük geçmiş olsun arkadaşım:pale:
Umarım kalıcı bir sıkıntın olmayacaktır. sağlık en başta, düzel yine binersin. sabırlar dilerim. Hevesini sakla, elini kolunu zorlama, ileride sıkıntı olmasın. Bomba gibi olunca gazlarsın, toplu sürüşlerde de beraber oluruz işallah:cat:
Geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
geçmiş olsun arkadaşım...tahminim sinir ve sonrasında bir cam üzerinde güç denemesi sonucu böyle hazin bi olayla karşılaştınız...neyse ne demişler başa gelen çekilir...ve hayatta herşeyden önce sağlık gelir...:wiinkk: bende sağlık sorunları nedeniyle belli bir süre binememiştim...düzelince geride bıraktığın günlerin acısını çıkartırsın o kadar dert etme bence...:cat:


yok abi ölebişey değil sürekli motosiklet üzerinde olduğumu bilenlerde hemen motorlamı kaza yaptın diyo ama gene tekerleklerle alakalı bir durum var:p oğlumun yerde duran arabasının üzerine bastım ve odaya camdan girmek zorundakaldım:p zaten ben oldum olası araba sevmem bir motorcu olarak artık oyuncak arabalardan bile nefret ediyorum kendi yapsam bukadar koymaz kendi düşen ağlamaz
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yok abi ölebişey değil sürekli motosiklet üzerinde olduğumu bilenlerde hemen motorlamı kaza yaptın diyo ama gene tekerleklerle alakalı bir durum var:p oğlumun yerde duran arabasının üzerine bastım ve odaya camdan girmek zorundakaldım:p zaten ben oldum olası araba sevmem bir motorcu olarak artık oyuncak arabalardan bile nefret ediyorum kendi yapsam bukadar koymaz kendi düşen ağlamaz

hadi ya bak şimdi gerçekten üzüldüm...neyse büyük geçmiş olsun...sabretmekten başka yapabilecek bişeyin yok sanırım...:pale:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla çok geçmiş olsun, ufaklık artık ortada bişi bırakmıyordur sanırım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun,umarım bir an önce iyileşirsin...
Gerçekten de görünmez kaza olmuş.
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Hay aksi şeytan :( Ne görünmez kaza, hepimizin her an başına gelebilecek türden. Çok geçmiş olsun..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Geçmişşşşşşşşşşşş OLSuNNNNNNNNNNNNNNNNN :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Üzücü bir durum hakikaten. Olacağı varmış deyip geçmek en iyisi. Belki bu kadar süre motora binmemek senin için daha hayırlıdır.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
tşk sağolun arkadaşlar ama allah kimsenin başına vermesin tabiiki herşeyde bir hayır vardır
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Geçmiş olsun arkadaşım, Allah acil şifalar versin. Sen bir motorcu olarak alışık olman lazımdı her türlü tehlikeye ( Hep Koruma Full Koruma ) evde bile
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
geçmiş olsun... motor kullanamamak kötü bir şey hakkaten... :pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok ama çok geçmiş olsun. her şeyde bir hayır vardır. Allah beterinden saklasın :bounce:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun umarım bir an önce sağlığına kavuşursun
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
bugün dikişlerimi aldırdım 20sinden sonra özgürüüümmm::queen::queen::queen:hepinize iyi dileklerinizden ötürü teşekkür ederim:mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
ARMAGEDON dostum çok geçmiş olsun....

Zat topic indeki aydınlatıcı bilgilerin sayesinde motorumu sevmiştim.
Bir an evvel iyileşip motorunla hasret giderirsin inşallah...
Hep bu arabaların suçu yafuuu...
Büyüğü de küçüğü de dert işte motorcuya...
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Dostum geçmiş olsun ,bu pazarteside benzeri kazayı evde ben geçirdim ve gece yarısı dikilen ayakla geri dönüp:pale:, cumartesi bakımını yaptırdığım motorumla uzun yola çıkma düşleri kurarken, şimdi dikişlerin alınmasını bekliyorum,dilerim bir an önce sağlığına ve motoruna kavuşursun:rendeer:


Geçmiş olsun arkadaşım, Allah acil şifalar versin. Sen bir motorcu olarak alışık olman lazımdı her türlü tehlikeye ( Hep Koruma Full Koruma ) evde bile

Artık evde birşeyler taşırken bile korumalarımı takacağım inanın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst