- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 443
- Konu Yazar
- #21
kesinlikle katılıyorum, çok kötü bi izlenim oluyor ailelere.::lac::
o ailelerin çocuklarından biride benim artık düşünün bizimkiler 1 saat öğüt verdiler olaydan sonra artık trafiğe alıştık tedbiri elden bırakmamaya çalışıyorz fakat ecel geldiği zaman ne kdar dikkat edersen et bi şekilde oluyor işte