Abi konu uzerinden yillar gecmis,ilk sayfalara baktimda.
Tommy reis ve ben yine sahnelerdeyiz,patlatmişiz yorumlari![]()
Uzunca bir zaman geçmiş mesajların üzerinden ama geçmiş olsun kardeşim. Ben de geçen yıl motor kazası yaptığımdan beri korkup bir daha kullanamadım sattım. Neyse ki tek bacağımın kırılmasıyla kurtuldum bu korkunç kazadan başka bir kayıp da olmadı bir arabayla çarpışmıştık. Buradan https://www.truck1.com.tr/tarim-araclari/bicerdoverler/new-holland-cx-8070-a3235226.html bir karavan almak istiyorum yakında nasip olursa inşallah. Motor zevkliydi ama canımızdan oluyorduk az kalsın. Neyse caravan alırsam ailece gezer dururuz. Firmanın daha bir sürü araç seçeneği var ama ben en çok çekme karavanları beğendim kendimize uygun olarak.
Kişi sayısına göre araç üstü çadır + arka iki koltuğu yatırıp yatağa çevirerek te halledebilirsiniz kalma işini. Tabi rahat etmek, kısmen ev ortamı istiyorum derseniz ayrı.
Benim anlamadigim arkadas niye karavan karavan deyip bicerdover linki vermisclickbait var sanki.
Tiklamayin dedeler, linkin uzerine gelerek anlayabilirsiniz.